دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
Grey kitchen cabinets: how to decorate your kitchen with them

در این مقاله سعی داریم دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

اگر مجددا آشپزخانه خود را بازسازی کنید و وسوسه شوید کابینت های آشپزخانه خاکستری را انتخاب کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه یک فضای جالب و آرام را ایجاد کنید.

خاکستری در آشپزخانه بسیار خوب کار می کند. خاکستری می تواند آرامش یا گرمای خود را ارائه دهد، بسته به نوع طیفی که آنها می گیرند.

با این حال، هنگامی که متعادل می شود، خاکستری می تواند هر دو گرما و آرامش را ارائه دهد. بنابراین یک آشپزخانه خاکستری یک انتخاب عالی می کند.

با اضافه کردن بافت، رنگ لهجه یا رنگ های روشن، می توانید یک آشپزخانه خاکستری چشمگیر ایجاد کنید. در واقع، کابینت های خاکستری از کابینت های آشپزخانه معمولی سفید، چوبی یا بژ بلندتر می شوند، و منافع خود را به خانه می افزایند.

بسیاری از صاحبان خانه، آشپزخانه های خاکستری را رد می کنند زیرا معتقدند که رنگ خسته کننده یا خسته کننده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

با این حال، کابینت های آشپزخانه خاکستری می توانند احساسات منحصر به فرد خود را به خانه خود اضافه کنید، هنگامی که به دقت برنامه ریزی شده و ترکیب با رنگ های لهجه جذاب و یا بافت. این آشپزخانه شما یک فضای منحصر به فرد و شیک است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه در یک آشپزخانه خاکستری ایجاد کنید، کشف ایده های نوآورانه با طراح بیرونی ممکن است سود خوبی باشد. با این حال، در اینجا چند راهنمایی مفید و ایده های آشپزی خاکستری برای شروع به کار شما وجود دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نور یا تاریکی

اگر می دانید مایلید کابینت های خاکستری خود را در آشپزخانه بگذارید، اولین گام این است که در انتخاب رنگ خاکستری خود نگاه کنید. آیا می خواهید کابینت های آشپزخانه خاکستری روشن داشته باشید یا مایل به استفاده از یک رنگ تیره تر هستید؟

قبل از انتخاب خود، به اندازه آشپزخانه خود نگاه کنید. آشپزخانه کوچک با نور طبیعی کمی تاریک و خسته کننده خواهد شد اگر شما نصب کابینت آشپزخانه خاکستری تیره.

کابینت های آشپزخانه ای که در یک سایه نور رنگ می کنند نور را بازتاب می دهند و آشپزخانه شما روشن و فشرده می شود. با این حال، در یک آشپزخانه بزرگ، خاکستری تیره تر به نظر می رسد عالی است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

گرم یا سرد

هنگامی که ما به خاکستری فکر می کنیم، یک رنگ استاندارد ممکن است به ذهن برسد. با این حال، انتخاب رنگ خاکستری پایه شما ارزشمند است. این به این دلیل است که هیچ رنگ خاکستری تنها وجود ندارد که در آن یک اندازه مناسب باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در عوض، خاکستری تحت تأثیر طیف وسیعی از رنگ های مختلف از قرمز تا سبز تا آبی قرار دارد. دانه های گرم مانند تپه یا بتونه آشپزیت شما را گرم و دلپذیر می بینند، در حالی که یک خاکستری با آبی رنگ، یک حس صنعتی دارد.

اگر مطمئن نیستید که کدام گزینه مناسب شما برای آشپزخانه شماست، قبل از نصب کابینت های جدید، چند نمونه رنگ متفاوت یا گزینه های درب کابینت را بخوانید. بازی سبک را روی صندوق های مختلف تماشا کنید تا زمانی که سایه ای را که برای آشپزخانه شما مناسب است پیدا کنید.

اکنون زمان انتخاب کابینت رنگی خاکستری و رنگ خاکستری است.

هنگامی که شما کابینت خود را رنگ می کنید، رنگ شما جامد خواهد بود و شما می توانید بین مات و پایان براق را انتخاب کنید. با رنگ آمیزی کابینت های خود، یک اثر شفاف ایجاد کنید. اگر از کابینت های چوبی استفاده می کنید، دانه ممکن است از طریق نمایش، اضافه کردن جزئیات جالب.

هر دو رنگ و لکه ها در تنوع رنگ ها قرار دارند. کابینت های رنگ شده را می توان به راحتی پاک کرد؛ در حالی که ممکن است شما نیاز به اضافه کردن یک پایان اضافی مانند یک لاک الکل روشن داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که کابین رنگی شما تازه و تمیز است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

 میز آشپزخانه خود را رنگ کنید

اکنون که شما کابینت های جدید خود را انتخاب کرده اید، وقت آن است که یک رنگ برای صفحات خود را انتخاب کنید. اگر شما یک آشپزخانه با کابینت خاکستری انتخاب کرده اید، شما می توانید طیف وسیعی از شمارنده های مختلف را انتخاب کنید.

کابینت های خاکستری با کاشی های جذاب در رنگ های روشن مانند آبی یا قرمز می روند. شما همچنین می توانید از یک سنگ مرمر یا گرانیت روی میز استفاده کنید که یک ظاهر جذاب و یکنواخت برای آشپزخانه شما ایجاد می کند، در حالی که خاکستری در کابینت های خود در رگه ها یا الگوهای سنگی تکرار می شود.

به طور خلاصه، اگر شما به دنبال یک ظروف صنعتی هستید، روی میزهای فلزی یا روی یک انتخاب عالی هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

رنگ های خود را مخلوط کنید

اگر علاقه مند به افزودن تنوع های مختلف به آشپزخانه خود باشید، خاکستری می تواند انتخاب خوبی باشد. کابینت های آشپزخانه خاکستری و سفید، یک احساس تمیز را ایجاد می کنند، درحالی که می توانید یک آشپزخانه آبی رنگی را به رنگ سبز و ملایم اضافه کنید.

خاکستری یک رنگ خنثی است و بنابراین می توان آن را با قرمز گرم کرد یا با ترکیب رنگ سفید و رطفت چوب تابیده می شود. برای یک خانه سبک کلاسیک کشور، میتوانید خاکستری را با چوب طبیعی ترکیب کنید تا آشپزخانه آرام را ایجاد کنید.

گزینه های رنگ شما ممکن است بسیار زیاد باشد، اما به شما کمک می کند تا شدت رنگ هایی که می خواهید ترکیب کنید را کشف کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

خاکستری نرم ممکن است با آبی روشن یا قرمز عمیق تطبیق یابد. همچنین می توانید با زردی نرم افزاری ترکیب کنید تا یک ظاهر انعطاف پذیر را اضافه کنید. برای یک احساس کلاسیک، ترکیب خاکستری با سفید یا سیاه را در نظر بگیرید. رنگ متضاد علاقه و همچنین اثر بی انتها را اضافه می کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های خاکستری

سخت افزار خود را در نظر بگیرید

اگر چه دستگیره های فولادی یا کشوی کشویی اغلب رایج ترین انتخاب است، اما این نباید از تجربه شما متوقف شود.

بسته به سبک آشپزخانه شما، طیف وسیعی از گزینه های مختلفی که می توانید انتخاب کنید وجود دارد. دستگیره های فرفورژه یک لمس جالب برای آشپزخانه مزرعه ایجاد می کنند. دستگیره های مس یا برنج یک لمس گرم برای خاکستری یا خاکستری تپه می دهد.

برای رنگ خاکستری روشن، فولاد تمیز یا نرم، چوب شسته شده با آهک، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. شما می توانید swatches رنگ خود را به فروشگاه سخت افزاری برای اطمینان از سخت افزار شما مطابقت با کابینت خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روانشناسی خاکستری

بسیاری از مردم خاکستری را به عنوان یک رنگ غیر معمول برای آشپزخانه انتخاب می کنند. آشپزخانه بژ، آشپزخانه سفید، آشپزخانه روشن رنگی و یا حتی یک آشپزخانه چوبی یک انتخاب استاندارد تر است.

با این حال، خاکستری تبدیل به یک انتخاب فزاینده ای می شود، و بسیاری از طراحان این را به دلیل روانشناسی رنگ می بینند.

هر جنبه ای از یک آشپزخانه نباید رنگ خاکستری باشد. در عوض خاکستری باید به کابینت آشپزخانه محدود شود.

اضافه کردن یک کف آشپزخانه خاکستری یا رنگ آشپزخانه خاکستری می تواند غرق شود، احساس راحتی و خسته کننده ای به خانه شما می دهد. با شروع از کابینتهای خاکستری و سپس تطبیق رنگها یا لوازم جانبی مکمل خود، نتیجهی بسیار دور را خسته کننده خواهید ساخت.

هنگامی که نقاشی رنگ خاکستری خود را انتخاب کرده اید، وقت آن رسیده است که کف پوش خود را انتخاب کنید، انتخاب کاشی ها، backsplash و شمارنده های آشپزخانه.

کابینت های خاکستری خنثی شما عناصر دیگر آشپزخانه شما را به ایستادگی و یا درخشش فعال خواهند کرد. این یک احساس منحصر به فرد و هیجان انگیز برای آشپزخانه شما ایجاد خواهد کرد.

خاکستری، همراه با طیف وسیعی از رنگ های تکمیلی، به شما احساس لمس و پیچیدگی می دهد. به عنوان یک رنگ خنثی، خاکستری اجازه می دهد جزئیات جالب یا بافت های لوکس به درخشش.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هنگامی که رنگ های برجسته ای را به آشپزخانه خود اضافه می کنید، رنگ کابینت خاکستری شما اجازه می دهد که این رنگ ها به بیرون برسد. خاکستری یک رنگ خنثی است که تعادل، آرامش و اغلب گرما را اضافه می کند. رنگ های لهجهی که برای آشپزخانه انتخاب می کنید جو را ایجاد می کنید.

افزودن سبک به آشپزخانه خاکستری

اگر شما علاقه مند به تغییر در آشپزخانه خود هستید، و شما از کابینت های آشپزخانه سبک خود خسته شده اید، خاکستری ارزش جستجو را دارد.

از کابینت آشپزخانه خاکستری آبی به کابینت های خاکستری تیره، خاکستری به سادگی یک روند نیست. به عنوان خنثی، خاکستری ثابت می کند که یک رنگ موثر برای هر آشپزخانه است. بنابراین برخی از نمونه های رنگی آشپزخانه خاکستری را جذب و شروع به کاوش کنید.

کاشی های متری یک انتخاب فزاینده ای هستند که می توانید به آشپزخانه خود اضافه کنید. با این حال، کاشی های متری فقط یک روند نیستند. به عنوان یک انتخاب کلاسیک، آنها به آشپزخانه خاکستری روشن خود یک backsplash بزرگی می کنند.

یک لمس آبی اضافه کنید

این که آیا شما انتخاب کابینت های خاکستری تیره و یا یک آشپزخانه خاکستری سفید، لمس آبی خواهد شد علاقه اضافه کنید. زنگ های آبی آشپزخانه شما یک نگاه خنک و کلاسیک را تضمین می کند، آشپزخانه شما سال ها به نظر بی ایمان می آید.

جسور باشید – تاریک بمانید

کابینت های خاکستری تیره ممکن است تهدید کننده باشند، اما آنها به یک آشپزخانه کلاسیک منجر خواهند شد که سال ها به شما کمک می کند. خاکستری عمیق مانند زغال چوب و حتی خاکستری خاکستری احساس قوی می کند.

اگر فضای کوچکی دارید، کابینت های رنگی تیره خود را با سفید سفید روشن یا رنگ زرد رنگ مانند آبی روشن قرار دهید. شما یک نگاه کلاسیک و استانی خواهید داشت که عالی است برای صبحانه های طولانی و شام آرام.

گذشته را به دار بکشید

از مزرعه شیک به تاج و تخت، فراخوانی گذشته همیشه جذاب است. قفسه های روستایی ساخته شده از پرتو های قدیمی اضافه یک مزرعه گرم برای آشپزخانه احساس می شود، و کاملا با کابینت آشپزخانه خاکستری شما متعادل است.

آزمایش با backsplash

هنگامی که آشپزخانه خود را طراحی میکنید، backsplash خود را فراموش نکنید. با خاکستری، شما قادر به معرفی یک طیف وسیعی از رنگ های مختلف، از سفید سفید ترد به فیروزه عمیق است.

شما همچنین می توانید با انواع بافت، از سفید پوستان تا شیشه های براق بازی کنید. سنگ یا گرانیت همچنین یک گزینه عالی را ایجاد می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تمرکز بر روی جزیره خود

اگر شما یک آشپزخانه خاکستری سفید با کابینت خاکستری را انتخاب کرده اید، از رنگ آشپزخانه خود برای معرفی رنگ دوم خود استفاده کنید. یک آشپزخانه خاکستری روشن با یک جزیره سفید خواهد شد بی سر و صدا و ترد جزیره شما به شما امکان اضافه کردن رنگ های جدید و افزودن علاقه را می دهد.

کابینت خود را با رنگ های گرم و یا مواد خاکستری ترکیب کنید

خاکستری یک رنگ خنثی است اما اغلب در هنگام ترکیب با مواد اشتباه سرد می شود. کابینت های آشپزخانه خاکستری رنگی خود را با رنگ های گرم، خاکستری و بافت چوب ترکیب کنید. مواد طبیعی گرما و عمق را به آشپزخانه شما اضافه خواهد کرد.

آشپزخانه به عنوان قلب خانه شناخته شده است، بنابراین با ترکیب رنگ های گرم، شما یک فضای دعوت برای خانواده و دوستان به طور یکسان ایجاد می کنید. کابینت های آشپزخانه یک پس زمینه خنثی را ارائه می دهند که رنگ های گرم را می توان از آنها جدا کرد.

پایان دادن به افکار در مورد استفاده از کابینت آشپزخانه خاکستری
هنگام تزئین خاکستری، شما قادر به ایجاد جلوه های شگفت انگیز، پیچیده و سرگرم کننده در آشپزخانه خود خواهید بود.

با برنامه ریزی دقیق، کابینت های خاکستری شما هر دو علاقه و جو را اضافه می کنند. رنگ های خود را با دقت انتخاب کنید و آشپزخانه خود را در اطراف این رنگ ها بسازید. گام به گام، شما یک آشپزخانه که هر دو بی روح و عمیق جالب است ایجاد کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر این مقاله را در مورد استفاده از کابینت آشپزخانه خاکستری دوست داشتید،با ما تماس بگیرید.

تماس با ما :۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸    ۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸