دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

White Kitchen Design Ideas To Inspire You

طراحان آریا در این مقاله راجع به دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید با شما علاقمندان به دکوراسیون داخلی سخن می گوید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هنگامی که ما در مورد آشپزخانه صحبت می کنیم تعریف اساسی یکسان است: جایی که از ساندویچ ها به ظروف پیچیده تر می نوشید و اغلب نیز غذاهای آماده ای را می خورید.

شما لازم نیست در دکوراسیون آشپزخانه به عنوان آشپز استاد برای داشتن طراحی آشپزخانه شگفت انگیز به خصوص زمانی که این سفید است. کابینت های آشپزخانه سفید به شما کمک می کنند حتی زمانی که فضای بسیار کوچک است زیرا رنگ آن را بزرگتر می کند و اگر شما یک تجربی از هنرهای آشپزی نیستید لازم نیست نگران نباشید زیرا لکه های گریس و بلایای دیگر که فقط در آشپزخانه

صندلی های آشپزخانه سفید مناسب برای یک میز آشپزخانه سفید اگر شما می خواهید همه را در همان رنگ و ایجاد یک آشپزخانه به طور کامل سفید است.

در اینجا برخی از ایده های طراحی آشپزخانه می توانند به شما در ایجاد و طراحی یک آشپزخانه زیبا و مدرن زیبا و عجیب و غریب کمک کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

این آشپزخانه به عنوان مهمترین اتاق در خانه محسوب نمی شود: پس از آن، این محل است که همه چیز را از ساندویچ ها تا دسرهای پیچیده برای مهمانان مهمان آماده می کنید. این نیز برای آشپزخانه به جایی که شما می خورید نادر نیست و قهوه را می نوشیدید.

آیا تا به حال در مورد اهمیت طراحی آشپزخانه خود فکر کرده اید؟ آیا شما از یک راه حل که می تواند آن را مرسوم، مد روز و شیک فکر می کنم؟ اگر از ما بخواهید، کلید آشپزخانه بی انتها استفاده از عناصر سفید است.

آشپزخانه های سفید به نظر شگفت انگیز حتی بدون مقدار زیادی تلاش و زمان. سفید بر روی آشپزخانه های کوچک تأثیر چشمگیری دارد؛ و کاملا با هر نوع سبک / دکوراسیون بدون ایجاد اختلاف بیش از حد متناسب است.

سفید نیز یک انتخاب بی انتها است که می تواند هواپیما و نور را به آشپزخانه با پنجره های کوچک اضافه کند. علاوه بر این، فضای بسیار زیادی برای رنگ های چشمگیر و عناصر شخصی می دهد که باعث می شود یکنواختی ایجاد شود و موقعیت جغرافیایی را خنک کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

سفید در دکوراسیون مدرن و سنتی است

بزرگترین مزیت سفید این است که به نظر می رسد به همان اندازه در محیط سنتی و مدرن نیز خوب است. سایه های مختلف آن (از کرم فوق العاده تا براق انعطاف پذیر) می تواند نیازهای آشپزخانه های کلاسیک با کابینت های چوبی را برآورده کند و انتظارات کمتری را برای آشپزی با رنگ لاکی بریزد. این دقیقا به همین دلیل است که طراحان آشپزخانه عاشق سفید هستند!اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کاربرد اجباری روی صفحات میز

یک چیز برای اطمینان وجود دارد: صفحات ضد آب باید سفید باشند! با این حال، شما می توانید هر گونه مواد / خالص را دوست دارید انتخاب کنید، تا زمانی که ویژگی های آن برآورده کردن نیازهای شما. ما گرانیت یا بتن را توصیه می کنیم، زیرا آنها نیاز به انعقاد قرارداد دارند. آنها بسیار مقاوم در برابر لکه هستند؛ و نگهداری آنها نسبتا ساده است.

کوارتز همچنین دارای مقاوم و مقاوم در برابر خوردگی است که باعث می شود این یک راه حل بهداشتی هوشمند باشد. از لحاظ ظاهری، مردم به نفع سنگ مرمر سفید هستند. سنگ مرمر یک راه حل کلاسیک است که به نظر کاملا شگفت انگیز است، اما از این واقعیت که شما باید مراقبت خاصی از آن داشته باشید، آگاه باشید. و به سرعت حذف می شود.

علاوه بر این، سنگ مرمر یک ماده گران است، و شما واقعا باید محاسبه کنید که آیا ارزش سرمایه گذاری در چیزی است که طولانی نخواهد ماند.

انتخاب امروزه شیشه ای است که به عنوان مواد درجه یک و بهداشتی شناخته شده است. با این حال، این بسیار حساس است؛ و این یک ثروت کوچک در همان زمان هزینه می کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

کابینت سفید

کابینت سفید، در واقع، راز بی نظیر از صنعت طراحی آشپزخانه است. بزرگترین مزیت آنها این است که نگاه مدرن و در عین حال درجه یک آنها است. و این واقعیت است که آنها می توانند یکپارچه پنهان از کارد و چنگال و ظروف پنهان. به همین دلیل است که آنها هرگز از سبک بیرون نمی روند!

کابینت های سفید در صحنه طراحی، به عنوان یکی از لوازم مورد علاقه آشپزخانه در سراسر جهان است. طراحان خلاق بیش از این تقاضای رو به رشد را الهام می گیرند؛ و آنها طرح های شگفت انگیز، اشکال و سبک های آشپزخانه سفید را ارائه می دهند.

آنچه که آنها هرگز فراموش نمی کنند در نظر گرفتن توانایی شما برای ترکیب این خرید با هر عنصر یا رنگ است؛ و آنها صادقانه وعده داده اند که هر ترکیب برجسته خواهد شد.

غرق سفید

غرق سفید در واقع یک حامی حمام بود. کیفیت عالی و ظاهری شیک آنها آنها را به آشپزخانه منتقل می کند؛ و آنها را به عناصر طراحی مورد علاقه خانمها تبدیل کرد. با این حال، غرقاب سفید گزینه مقاومتی نیستند و نیاز به درمان ویژه ای دارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای ناخوشایند در میان ما، کسانی که مانند گلدان ها و ظروف پرتاب می کنند، کوره یا کوره آهن، به سادگی “ضروری” است. هر دو ماده مقاوم به خراش / لکه دار هستند با دوام و به طور کلی آسان برای تمیز کردن. اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا یک سینک سفید برای شما خوب است، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید به سمت امن بازگردید و از فولاد ضد زنگ کلاسیک استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

جزایر آشپزخانه سفید

ترس معمولی از طراحان این است که اضافه کردن یک آشپزخانه سفید در آشپزخانه که در حال حاضر دارای میزهای سفارشی سفید است، آن را یکنواخت و جذاب می کند. اما چرا اینطور است؟ جزایر ساخته شده از مواد مختلف، یا به طوری که کمی “سفید”، می تواند spaciousness و ظرافت را اضافه کنید.

آنها حتی می توانند یک جزئیات کوچک و سرگرم کننده داشته باشند که آنها را از کابینت ها تشخیص دهد. سپس، شما می توانید جزیره را کمی بیشتر از عناصر دیگر قرار دهید؛ و برای یک هدف جالب برای آن فکر کنید (برای مثال، نوار صبحانه).

صندلی های سفید

چه چیزی می تواند یک راه حل بهتر برای یک میز سفید نسبت به مجموعه ای از صندلی های سفید زیبا باشد؟ آنها حتی با کوسن های شگفت انگیزی الگوی یا پوشش های زنده ظاهر خواهند شد.

بافت برای اضافه کردن عمق استفاده کنید

بافت می تواند به ویژه در محیط کاملا سفید مفید باشد، زیرا توجه آن را جذب می کند و سفید را با عمق غنی می کند. بهترین مکان ها برای استفاده از آن عبارتند از تپه های نیمکت، دیوارها، درهای کابینت یا کمربند.

بافت نیز می تواند با کاشی اجرا شود – شما می توانید سایه ها و لبه های مختلف را ترکیب کنید؛ یا تماشاچیان را با تیزه های تیره تر اینجا و آنجا تماشا کنید. شما همچنین می توانید یک تفاوت اپتیکی ایجاد کنید اگر از بیش از یک پایان استفاده کنید (لاک، مات، براق و غیره).اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ترکیبی کامل از فلز و سفید

یکی از ترجیح ترین مفاهیم طراحی، جفت سفید رنگ با همتایان تیره تر آن است. برای سفید سفید نیست که در برابر سیاه یا قهوه ایستاده باشد. یا در داخل اتاق های گرم براساس زنگ های طلایی، برنج، کروم یا کوئینو ذوب می شود. چرا به یک ترکیب مشابه فکر نمی کنید و آشپزخانه های بیشتری را دعوت می کنید؟ برخی از زیباترین آشپزخانه ها بر اساس ترکیبی از نرمی سفید و بازتابی فولاد هستند. و یا به روشنایی برنج متکی باشید تا به بزرگ و ظریف نگاه کنید.

از جمله عناصر فلزی در آشپزخانه نباید گران باشد: گاهی اوقات همه چیز به دست می آید که دسته های کروی جلا را ببندد؛ یا به دنبال یک ردیف از کاشی های نقره ای. آینه های بزرگ با قاب های تزئینی نیز لوازم جانبی عالی هستند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

دکور چوبی

آشپزخانه سفید به نظر می رسد بسیار زیبا و ظریف است. این دقیقا به همین دلیل است که آنها می توانند از یک دکور چوبی استفاده کنند، که وقتی به گرمی و دوست داشتنی می رسد، شکست ناپذیر است.

با این حال، لازم نیست به معنای این است که شما باید از محیط کاملا چوبی استفاده کنید: کفهای چوب سخت، دربهای سه جداره یا پنجرهها؛ یا کابینت های حک شده سردرد را در هیچ زمان شکستن! علاوه بر این، چوب یک انتخاب هوشمند و با دوام است که هرگز از سبک خارج نمی شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه با کابینت های سفید

جزئیات رنگارنگ

بسیاری از جزئیات رنگی را اعمال کنید و آنها را در مکان های بسیار قابل ملاحظه قرار دهید. گل قرمز بر روی میز سفید شما؛ یا مجموعه ای از کتاب های دستور غذای رنگی در قفسه ها به سادگی قابل تحسین خواهد بود؛ و آنها روشنایی و بازیگری را به فضای شما اضافه خواهند کرد. علاوه بر این، جزئیات کوچک برای حذف آسان است. و شما می توانید آنها را هر زمان که بخواهید تغییر دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آیا فکر کردید که یک آشپزخانه سفید یک دارایی قدرتمند برای طرحهای روستایی یا کلبه است؟ همه چیزهایی که باید انجام شود این است که سفید بودن را با دیوارهای زرد یا ضخیم آبی رنگ بپوشانید (رنگ های دیگر توصیه نمی شود). جالب و جالب، و یا مجموعه ای از کاشی فریبنده نیز برای این منظور برش.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سفید برای دیوارها، سقف ها، تابلوها یا عناصر بزرگتر هنوز ضروری است. همراه با زرد یا آبی، می تواند یک جو را ایجاد کند که آرامش بخش است، اما در همان زمان الهام بخش است. ایده عالی برای سرآشپزانهای بی دست و پا، آیا شما فکر نمی کنید؟