جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

در این مقاله طراحان آریا راجع به جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ما در این مقاله جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ را به شما ارائه می دهیم .در مورد آنچه که جنبش های طراحی مانند ایده های طراحی داخلی سنتی متفاوت با دکور گذرا است ،را در قالبی کلی به شکل طراحی سبک های طراحی داخلی به عنوان طراحان داخلی و اعضای تیم با تفاوتی محسوس آورده شده  تا تفاوت ها را برای مشتریان خود تعریف کنیم.

از طراحی داخلی خانه های هالیوود Regency به زرق و برق ساحلی روزمره، ما پیشنهاد می کنیم که این راهنمای طراحی داخلی را برای مرجع در هنگام جستجوی الهام از دکوراسیون برای خانه یا پروژه بعدی خود، نشانه گذاری کنید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

MINIMALISTمینیمال

ریک اوون سبک های طراحی داخلی منحصر به فرد تعریف شده است.

یکی از زیباترین الگوهای مدرن طراحی داخلی، افراد اغلب تمایل به سردرگمی و شدت ناراحت کننده را با سردرگمی مینیمالیست اشتباه می گیرند – که به سختی در همه موارد وجود دارد. در حقیقت، حتی یک طراح داخلی کوچک (مینیمالیسم گرمی) که ظاهری بی نظیر و ظریف تمیز دارد، حتی گرمتر می شود.

سادگی، شفافیت و دست راست را در راحتی و عملکرد عالی ببخشید. کلید در اینجا این است که نگهداری اتاق ها را با استفاده از بی نظیر و لوازم جانبی تزئینی که باید هدف دوگانه ای داشته باشند، به خوبی ویرایش می کنند.

هنگام فکر کردن سبک های سبک طراحی داخلی، فکر می کنم یک گالری هنری مدرن یا موزه به عنوان مرجع با رویکرد خود را با هم جمع کرده اند تا یک فضا را با ضروری ترین ملزوماتی که هنوز در معرض پر جنب و جوش درام یا ارگانیک یا انتزاعی قرار دارند، به تصویر بکشد.

با استفاده از راهنمایی های بیشتر، می توانید یک استاد سبک کمپانی شوید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

CONTEMPORARY
CONTEMPORARY

امروزی CONTEMPORARY

سبک های طراحی داخلی معاصر

اگرچه مردم اغلب تمایل دارند سبک های مدرن طراحی داخلی را با طراحی داخلی مدرن اشتباه بگیرند، اما بین آنها دو تفاوت وجود دارد که آنها را به خود اختصاص می دهد.

سبک معاصر به طور کامل از لحظه ای است، در حالی که سبک های طراحی مدرن مدرن می تواند تقریبا به معنای هر چیز پیش رو، تفکر از ۵۰ تا قبل از آن است. روندهای سبک طراحی داخلی معاصر نیز دارای آزادی بیشتری هستند، چرا که مدرن معمولا در اطراف خط مربع، خط گرافیکی و خاصی در مدرنیته ثابت می شود.

الهام بیشتری دارید؟ راهنمای کامل خود را به طراحی معاصر در اینجا بیابید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

سنتی TRADITIONAL

تعریف سبک طراحی داخلی سنتی

هنگامی که به سبک های طراحی داخلی می آید، تقریبا همه چیز در ایده های طراحی داخلی سنتی ریشه دارد و دلیل خوبی دارد. به گفته شما، می توانید طرح داخلی خود را با استفاده از ترکیب قطعاتی که با شخصیت و شیوه زندگی خود صحبت می کنند، بیافزایید.

در بالای اتاق قرار بگیرید، مطمئن شوید که در آن عمق و لایه بندی شده، یک مبل راحتی سفالی با رنگ مشکی، یک فرش Persian و صندلی لویی VI مورد نیاز است، اما آنچه که از هر اتاق سنتی دیگری جدا می شود، آرایش روشنایی معاصر و گفتگو شروع می شود اثر هنری.

کشف آنچه که واقعا برای طراحی سنتی در اینجا لازم است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جابجایی TRANSITIONAL

سبک طراحی داخلی گذرا به معنی

مطمئنا، پس از بررسی سبک های طراحی داخلی سنتی و سپس نگاه کردن به تصویر بعدی در بالا، شما احتمالا به خودتان می گویید تفاوت بین طراحی داخلی سنتی و درونی چیست؟

ایده هایی که در طراحی های داخلی طراحی می شوند، ترکیبی از ظاهر شیشه ای سنتی و واقعی با استفاده از مبلمان های سنتی است که با عناصر مدرن مخلوط شده اند، که اتاق را به دنبال داشتن یک سبک خاص می اندازند. این به ویژه مفید است اگر شما در حال تلاش برای ترکیب سبک های طراحی داخلی می گویند پس از ازدواج، و یا اگر شما در حال رفتن به یک خانه بزرگتر است.

بهترین طرح طراحی داخلی مدرن، دارای ترکیبی از ترکیب غیر منتظره است و در عین حال از دادن حرارت به خانه و احساس آرامش برخوردار است.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

روستیک RUSTIC

سبک طراحی داخلی روستایی

با استفاده از الهام از خارج از منزل و ترکیبی از سبک های خانه و خانه های صنعتی، دکوراسیون روستایی تاکید بر اتمام طبیعی و مصنوعی، چوب خام، سنگ و چرم، با لمس های غیر منتظره و خم شدن پیچیده است.

ما دوست داریم که چگونه در بالای فیوزها، یک مخلوط متنوعی از بیانیه ساختمانی مانند سفارشی Sofas sherpa، صنایع الهام گرفته از سیم، و صندلی های چرمی منحصر به فرد ارائه شده است. به گفته ما، ما همه برای سبک های مدرن طراحی داخلی هستیم که عناصر مختلف را برای ایجاد یک اتاق زیبایی تحقق می بخشد.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

کشور فرانسوی  FRENCH COUNTRY

همانند سبک های مدرن طراحی داخلی مدرن، کشور فرانسوی ترکیبی ترکیبی از عتیقه فرانسوی، شیک شیک و عناصر طراحی داخلی خانه است که پر از جذابیت پررنگ و پرطرفدار است. برای منزلتان، از بالای اتاق با مبل کمتری برخوردار شوید، صندلیهای لوئیس VI در یک چاپگر هندسی مدرن در اواسط قرن مجددا با هم مخلوطی از آثار هنری و میز قهوه مینیمم را در بر میگیرد، ترکیب مخلوط ها را قضاوت کرد.

نیاز به ایده هایی در مورد چگونگی گرفتن دکوراسیون کشور فرانسه دارید؟ اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

شبی شیک SHABBY CHIC

سبک های طراحی داخلی شیک

پس از به دست آوردن محبوبیت عظیم در اواسط ۸۰ و ۹۰ به عنوان یکی از سبک های طراحی داخلی به دنبال کشف کالیفرنیا خاموش، شیک Shigo شیک در نهایت به دست آوردن بسیار کمی از واکنش با نام گذاری به عنوان دکور مادر بزرگ – که به طور کامل نادرست برای مبتدی ها، شیک پوشیده از ریشه در طراحی و مبلمان قدیمی و پرنعمت فرانسوی با راحتی گرفتن، و از همه مهمتر، دارای بی نظیر زندگی می کنند در تجدید نظر الهام گرفته از پرنعمت.

نرم و کمی زنانه، شیک و شیک از عناصر طراحی داخلی به سبک سنتی با لمس خانه های مبهم ازدواج می کنند – فکر می کنم یک مبل راحتی سفالی سفید، چوب رنگ شده ناراحت کننده و لکه های طلایی خیره کننده مانند یک آینه فرانسه طلا فکر می کنم.

سبک طراحی داخلی ساحلی COASTAL

اگر چه ما برای سبکهای طراحی داخلی تمایل نداریم، اما در مورد یک ترکیب ویرایش شده از عناصر ساحلی و ساحل که یک اتاق را با هم ترکیب می کنند، چیزی رمانتیک و دلگرم کننده است. یادداشت های طراحی داخلی ساحلی از نور، روشن و محیط اطراف اغلب در نیتروژن های پر جنب و جوش برای جذب اشعه های خورشید استفاده می شود. پالت های رنگی مشترک ساحلی شامل سایه های بلوز نور و سبزی های الهام گرفته از اقیانوس همراه با مجموعه ای از کرم ها و نوترول ها برای تکمیل آرام اما ظریف است.

پروژه های الهام گرفته از ساحل ما مورد علاقه ما، مانند این اقامت در سان فرانسیسکو اغلب با سبک های طراحی داخلی مدرن به زیبایی شناسی به یک پیچ و تاب غیر منتظره معاصر است.

برای گلام روزمره ساحلی بیشتر در منزل خود، راهنمای ما را در اینجا بخوانید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

مجله  HOLLYWOOD REGENCY

سبک های طراحی داخلی هالیوود رجنتز

از دهه ۴۰ تا ۶۰ و بعد از اواسط دهه ۹۰، هالیوود Regency یکی از بی نظیرترین مدل های طراحیشده طراحی داخلی است که به نظر می رسد آن را به طرز شادابانه لمس های الهام گرفته از Art-Deco و سایه ها را با حس بالایی زرق و برق دار فکر می کنم ترکیبی از دوره های فرانسوی، خطوط تمیز، بازدید پر جنب و جوش از رنگ و یادداشت های فوق العاده گلم که از طریق کریستال، آینه، و سطوح بالای درخشش و اتمام ساخته شده است.

اگر چه می توان آن را به سبک طراحی داخلی سنتی در نظر گرفت، هیچ چیز قدیمی در مورد سبک های طراحی داخلی هالیوود Regency مانند ما وجود دارد، آن همواره دارای انرژی مدرن و پر انرژی است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اسکاندیناویان SCANDINAVIAN

سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی معنی دارد

سبک های طراحی داخلی اسکاندیناوی، محبوب و محبوب، بر روی یک سادگی تمیز و آرام است که در درخواست تجدید نظر می کند. کاملا کاربردی و حداقل به یک درجه، دکوراسیون اسکاندیناوی برجسته اشکال ارگانیک با علاقه های ظریف، نمایشنامه های بافت طلایی و تجدید نظر آرام در فضاهای سفید و سفید با تیره خاکستری. نکات رنگ از طریق هنر و یک پارچه به تنهایی مانند پرتاب کوچک یا فرش آورده شده است.

یکی از ساده ترین استادان سبک های طراحی داخلی معاصر، طراحی داخلی اسکاندیناوی، همه چیز در مورد ترکیبی متعادل و با دقت ویرایش شده از عناصر است. اگر چه بسیاری از سبک های طراحی داخلی وجود دارد که روند را نشان می دهد که از سبک های طراحی داخلی اسکاندیناوی می آید، ما همه چیز را در مورد گشت و گذار کامل می گیریم، زیرا این یک جنبش طراحی است که ارزش توجه آن را دارد.

با این راهنمایی ها، خنک کننده آرام بخش دکوراسیون اسکاندیناوی را در منزل خود قرار دهید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

مدرن URBAN
سبک مدرن شهری URBAN MODERN

برای نهایی شدن در زندگی جهانشمول، طراحی شهری مدرن برای زندگی شهری عالی است، زیرا از لحاظ رویکرد الهام بخش و بی نظیر به دکوراسیون از بهترین معادلات معاصر، مدرن و صنعتی برخوردار است. اپل بزرگ را با یک ترکیب هیجان انگیز از برجسته های شیک از دوران مختلف جمع آوری کرده و با درخواست تجدیدنظر بیانیه ای را برای زندگی به ارمغان بیاورید.

بوهمیان BOHEMIAN

سبک طراحی داخلی بوهمیک تعریف شده است

یکی از بی نظیرترین و بی نظیر محبوب ترین سبک های طراحی داخلی، وجود دکوراسیون بوهمیه، آزادی مراقبت و سر و صدا است که بدون شک سرحال و مضر است. لذت بردن از ترکیب راحت الهام گرفته از موجودات عجیب و غریب و مبلمان و محصولات قدیمی و قدیمی که از پرشورهای پرشور و مسافرتی به بازار می آید، سبک عجیب و غریب نیز با نکات جلوه های روزمره از طریق لوازم کریستال، fabricated beaded، جواهرات و خلق و خوی آرام است.

اگر شما در حال حاضر با مجموعه ای متنوع از مبلمان متمایز خوش تیپ و تحسین ایده از ترکیبات زیبایی ارائه شده، این ممکن است فقط سبک های طراحی داخلی مناسب برای اتاق فکر به نظر می رسد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

MID CENTURY MODERN
تعریف سبک طراحی داخلی مدرن در اواسط قرن MID-CENTURY MODERN

احتمالا یکی از پرطرفدارترین سبکهای طراحی داخلی مدرن مدرن در اواسط قرن بیستم از بهترین ۵۰ و ۶۰ ساله برای یک احساس الهام بخش روزمره دانمارکی است. شکلات های ساده و مستقیم، شکل های ارگانیک، ساختگی های آرام و تاکید بر عملکرد، نشانه هایی از ظاهر مدرن مدرن میانه هستند. به گفته این کمترین خمش حرکات، این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید سبک طراحی داخلی سبک سنتی را به روز کنید.

به علاوه، مبلمان مدرن در اواسط قرن در تقریبا در هر اتاق عالی است و برای عناصر عالی برای ایجاد سبک های غنی، متنوع و سبک طراحی داخلی اتاق نشیمن است. و تا آنجا که سبک های طراحی داخلی بر می گردد، این یکی از معایبی است که ما پیشنهاد می کنیم بروید.

صنعتی INDUSTRIAL

راهنمای طراحی داخلی صنعتی

همانطور که این نام باعث برانگیختن شهری با عناصر انبار و کارخانه در مخلوط می شود، باید تعجب نداشته باشید که طراحی داخلی داخلی صنعتی به هر اتاق منحصر به فرد و منحصر به فرد می بخشد. فکر می کنید یک طرح رنگ خنثی، ماشین آلات بازیافت شده، رنگ های کثیف، جنگل های خام و فلزات ناتمام، و در نهایت، بیانیه ها با کمی احساس steampunk.

گفتنی است، ما با توجه به بهترین سبک های طراحی داخلی برای خانه های کوچک، توصیه نمی کنیم، زیرا این یک زیبایی شناسی است که نیاز به مقدار زیادی اتاق تنفس دارد تا عناصر الهام گرفته از ماشین آلات اغلب غول پیکر را جذب کند.

با این وجود، می توانید دوزهای کوچکی از جنبش طراحی را هنگام نگاه کردن به سبک های طراحی داخلی صنعتی، اتاق نشیمن با استفاده از لوازم جانبی تزئینی فلز خام، در یک قفسه کتاب یا در جایی کوچک، در آن بنویسید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ECLECTIC
سبک منحصر به فرد خانه

همانند دکم بوهمیا، اما با توجه به عمیق رشد یافته، طراحی درخشان طراحی همه چیز در مورد انرژی با انرژی، پیچیده و مفتول است. پالت های رنگی بافتی، بافت ها و الگوها را برای ایجاد یک ترکیب غنی با ابزار و نقاط کانونی در نظر بگیرید.

برای اینکه هیچ چیز روحانی اشتباه نگیرد، طراحی الگویی این است که همه چیز در مورد هماهنگی، به تنهایی و به بهترین وجه، آزادی برای کشف مسیرهای خلاقانه با ظواهر مورد مطالعه است.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

مزرعه مدرن MODERN FARMHOUSE

تعریف داخلی خانه مدرن

اگر گرما، عملیات، راحتی و یک رویکرد آرام به طراحی کشیده شده با هم در دستور کار قرار گیرند، دکور مدرن خانه دار، یک گزینه عالی برای بررسی است. مزرعه مدرن و گرم و جذاب، نشانه هایی از استان را برای ترکیب نهایی کنتراست بالا و پایین که به ویژه برای یک خانواده رو به رشد کار می کند، می گیرد.

فکر می کنم عناصر کشور روستایی برای اکنون در حال حاظر با لمس ترکیبی غنی از صنعت، حداقل و اسکاندیناوی برای فضاهای منحصر به فرد که هر کدام از ویژگی های معماری مورد استفاده کامل را دارند –  ناقص هستند.

کشور مدرن MODERN COUNTRY

ایده های طراحی مدرن کشور زیبا

سبک کشور مدرن ویژگی های لایه های پویا از ناهموار و ارگانیک برای گرم و راحت گرفتن در کلاسیک طراحی داخلی است. از پرتوهای در معرض دید عمومدارنده های صنعتی، ظاهر بالا است اما au naturale.

برای به دست آوردن کشور مدرن در خانه خود،با طراحان آریا مشورت کنید.

هنر دکو ART DECO

نورپردازی طراحی داخلی هنر دکو

اگر طعم و مزه خود را به سمت حیرت انگیز و جواهری شبیه باشید، این سبک طراحی طراحی ۱۹۲۰ ممکن است بهترین گزینه باشد. طراحي داخلي طراحي هنرمندانه بلافاصله موجب تحول مي شود؛ ظریف، پر زرق و برق و براق، این سبک به عنوان ظاهر شیک در دهه ۱۹۲۰ محبوبیت یافت.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال 2019
جدیدترین سبک طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

زین آسیایی ASIAN ZEN

ایده های طراحی داخلی آزی دن

اگر بخواهید یک طراحی غنی از طراحی داخلی خود را در منزل خود ایجاد کنید، الهام گرفتن از سبک طراحی آیزن زین فقط ممکن است جهت درستی برای شما باشد، چرا که یک ظاهر زین آسیایی حداقل و منحصر به فرد است.

با استفاده از این ابزارها، در خانه خود را طراحی آیزن زین در منزل خود انجام دهید.

فنگ شویی FENG SHUI

راهنمای فنگ شویی اتاق خواب ایده

فنگ شویی نه تنها به نحوی که شما مبلمان خود را ترتیب می دهید محدود می شود. این بیشتر از یک فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه شما برای هماهنگی است و مطمئنا باعث ایجاد آرامش در زندگی روزمره شما می شود.

با طراحان آریا در تماس باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.