جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

همچنین برای افرادی که نوشیدنی، غذا یا هر چیز دیگری را که در اتاق نشیمن نزدیک می خواهید، قرار دهید. مجموعه های قهوه میز در انواع مختلفی قرار می گیرند، بنابراین همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که چگونه فضای مناسب را انتخاب کنید.

در دکوراسیون اتاق نشیمن جداول چوب، جداول فلزی، جداول مربعی، جداول گرد، جداول با پایه های چاک دار، جداول با پاهای زیبا، جداول شیشه ای … جداول بی پایان از مجموعه های اتاق نشیمن.

تلاش برای انتخاب یکی از آنها می تواند محاکمه باشد. در اینجا چند ایده طراحی طراحی قهوه مفید برای کمک به انتخاب میز قهوه مناسب برای اتاق نشیمن شما وجود دارد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

نیازهای شما را مشخص کنید

شما در دکوراسیون اتاق نشیمن به میز قهوه خود چه نیازی دارید؟ اتاق نشیمن شما از دست رفته است؟ این دو سؤال میتوانند به شما کمک کنند تا ایده های خود را در مورد اتاق نشیمن خود شروع کنید.

برای داشتن یک حس خوب برای ابعاد میز مبل، باید نقطه برنامه ریزی شده در جدول را در نوار نقاش نشان دهید.

این می تواند به شما کمک کند تا ایده هایی در مورد چیدمان اتاق نشیمن داشته باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای اتاق های بسیار بزرگ، شما ممکن است بخواهید یک میز قهوه بزرگ بگیرید و کل مقیاس بزرگ فضا را با قرار دادن نیمکت عثمانی به هر دو طرف بکشید. این به راحتی می تواند از راه بیفتد تا فضای بیشتری برای جمع آوری فراهم شود.

برای اکثر روزها، آنها برای صندلی های اضافی زیادی طراحی می کنند که مبل را در یک انتهای میز و صندلی های دو طرف متصل می کند. اطمینان حاصل کنید که طرح بندی با عطلات و / یا نیمکت های خود را باهم متصل کنید.

اگر یک جفت مبل یا یک صندلی بزرگ دیگر داشته باشید، ممکن است تصور کنید که می خواهید یک میز قهوه بزرگ داشته باشید. شما ممکن است بخواهید به جای استفاده از دو جدول قهوه تطبیق استفاده کنید.

در دکوراسیون اتاق نشیمن این می تواند فوکوس را از بین ببرد، اطمینان حاصل کنید که قطعه ای بزرگ از مبلمان منحرف کننده تلقی نمی شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

میز قهوه معمولی ۴۸ اینچ با ۲۴ اینچ است. جداول بزرگتر دوبرابر می شوند که در ۴۸ اینچ مربع است. چقدر قد یک میز قهوه باید توسط ترتیب اقامت خود تعیین شود. برای اطمینان از اینکه ارتفاع میز قهوه مناسب را می گیرید، قبل از خرید یک میز، اندازه گیری کنید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

ملاحظات میز قهوه

بسیاری از گزینه های طراحی برای میزهای قهوه وجود دارد. برخی از آنها صرفا زیبایی شناسی هستند، در حالی که دیگران کارآمدتر هستند.

گرفتن یک میز قهوه با لبه لب یا سینی بالا تصمیم هوشمندانه است، به ویژه اگر تمایل دارید نوشیدنی های خود را از بین ببرید یا بچه هایی داشته باشید که از غذای و نوشیدنی استفاده می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

فکر کنید در مورد استفاده از این طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن در هر فضا که در آن شما قصد دارید سرگرم کننده نیز باشید، از آنجایی که می تواند شما را در تلاش برای تمیز کردن نشت از مهمانان صرفه جویی کند.

یک میز قهوه معمولا یکسان است. ۱۸ اینچ ارتفاع استاندارد شما را پیدا می کند بسیار، البته البته باید ببینید که اگر آن را با مبلمان خود کار می کنند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

برای میزهای قهوه با لب، اطمینان حاصل کنید که لب بلندتر از صندلی شما نیست. همانطور که نوشیدنی ها در صورت لزوم در صورتی که بیش از حد بالا باشد، در برابر لب ها مقاومت می کند. مردم به طور طبیعی می خواهند نوشیدنی های خود را پایین بیاورند نه بالا.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر طراحی شما میز قهوه را به عنوان مرکز تمرکز فضا نداشته باشد، انتخاب یکی را با یک ظاهر شیشه ای در نظر بگیرید و کلاه پایان را با دیگران در همان منطقه ترکیب کنید.

با این کار، اطمینان حاصل خواهید کرد که اتاق متعادل است و چشم به طور کلی به جای یک عنصر طراحی شده است.

پایه های فلزی می توانند اتاق را باز نگه دارند. آنها همچنین برای نشان دادن فرش منحصر به فرد بدون مسدود کردن دیدگاه آن عالی هستند.

با این حال، شما باید آن را اغلب تمیز کنید، هرچند در هر میز شیشه ای که روی آن قرار دارد، اثر انگشت به راحتی و اغلب جذب می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای یک نگاه خیره کننده و همچنین برخی از ذخیره سازی اضافی، می توانید سبد، تنه و چمدان های قدیمی را در زیر میز قهوه قرار دهید تا از فضای باز برای طرح یا موضوعتان باز باشد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

شما متوجه خواهید شد که میزهای جامد دارای گوشه های بسیار مربعی هستند. اگر این فضای تنگ (یا اگر شما بچه های کوچک)، اطمینان حاصل کنید که شما اجازه می دهد اتاق برای همه به حرکت در فضا. در غیر این صورت، انتظار می رود کبودی بر روی سینه ها و پیشانی های کوچک باشد.

اگر شما فکر می کنید که در دکوراسیون اتاق نشیمن یک میز قهوه ی خوری داشته باشید، آن را رنگی کنید. این جسارت رنگارنگ چشم به صندلی ها و مبل های اطراف چشم می کشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بالا میز قهوه با سینی برای نگه داشتن نوشیدنی ها، کتاب ها و هر چیز دیگری که می خواهید. این انتخاب طراحی همچنین می تواند رنگ را نرم و لطیف نگه دارد.

یک پارچه سخت را نیز انتخاب کنید. مردم ممکن است بخواهند پاهای خود را بشکنند یا در غیر این صورت – و شما باید مطمئن شوید که پارچه می تواند آن را بگیرد. همچنین باید تمیز باشد.

پارچه های در فضای باز یک انتخاب عاقلانه هستند، در حالی که باید از لباس های پارچه ای یا پارچه ای با بالا و یا ویسكوز اجتناب شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ببینید اگر شما می توانید یک نمونه از پارچه مورد نظر خود را دریافت کنید. به این ترتیب، شما می توانید آن را با موادی که ممکن است در معرض آن قرار گیرند، مانند خاک یا شراب قرمز تست کنید.

شما می خواهید یک عثمانی خالصی را در حدود ۱۸ اینچ از صندلی ها و مبل خود نگه دارید تا مردم بتوانند راحت پا بگذارند. ارتفاع نیز باید در کنار صندلی های اطراف باشد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

اگر شما با  دکوراسیون اتاق نشیمن صحبت می کنید، در مورد عمق طوفان فکر کنید. این به خصوص اگر شما بخواهید در آن غذا بخورید مهم است. خرچنگ ها و دیگر بیت ها می خواهند راهی برای رسیدن به قافیه پیدا کنند که همیشه آسان نیست.

یک میز قهوه ای دور می تواند به یک اتاق قابل حمل بیشتر کمک کند، به ویژه هنگامی که شما دارای تعداد زیادی صندلی. اگر شما نمی توانید هر صندلی را در دسترس قرار دهید، مطمئن شوید سطوح دیگر نزدیک به دست وجود دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اشیای مجلل می توانند شخصیتی کاملا به یک اتاق اضافه کنند و گاهی حتی یک داستان بسیار خاص. شما باید مطمئن شوید قطعه ای که می خواهید استفاده کنید پایدار است.

ممکن است لازم باشد آن را دوباره تعمیر کنید. اگر شما چنین اقلامی را خریداری می کنید، از فروشنده بپرسید دقیقا چه چیزی از آن ساخته شده است، بنابراین تعمیر راحت تر خواهد بود.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

شما باید چگونگی مشخص شدن این آیتم را در فرش یا کف خود بگذارید، و همچنین این که آیا این می تواند کف خود را آسیب برساند یا خیر.

پاهای فلزی زنگ زده و پاهای جدا شده روی میز می تواند مسائل، خراش دادن یا رنگ آمیزی کف را ایجاد کند. بسیاری از فروشگاه های ثانویه تمایل دارند این قطعات را ناتمام بگذارند، پس قبل از خرید، قبل از خرید چک کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک جدول چوب مجسمه همچنین می تواند یک داستان را بیان کند، در حالی که با افزودن عنصر طبیعی و گرما به فضا. آنها می توانند علاوه بر زیبایی به خصوص در اتاق های با بسیاری از مبلمان وب هلسترد.

مهر و موم ها و سورتمه ها مهم هستند اگر شما این نوع میز قهوه را انتخاب کنید، چرا که آنها به جلوگیری از آسیب های آب کمک می کند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

آخرین قطعه پازل

معمولا میز قهوه مورد آخر از مبلمان شما انتخاب می شود، پس از تمام صندلی خود و موارد دیگر عمده. اطمینان حاصل کنید که فقط یک قطعه مناسب برای پر کردن فضای باقی مانده را انتخاب کنید.

گزینه های متعدد وجود دارد و آن را آسان برای دریافت غرق شدن. به عنوان مثال، شما می توانید دو میز قهوه را با هم فشار دهید، اگر شما نمی توانید پیدا کنید که طراحی و اندازه مناسب است.

شما می خواهید میز قهوه خود را در حدود ۱۸ اینچ از لبه مبل بنشینید. این به اندازه کافی نزدیک است تا برای نوشیدنی ها و تنقلات خود دسترسی داشته باشید، اما به اندازه کافی برای پاشیدن پاهای شما.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بسیاری از مردم در هنگام قرار دادن میز قهوه خود به اندازه کافی اتاق را ترک می کنند و یا کافی نیستند. وقتی که درست نیست، می توانید به راحتی بگویید.

مطمئنا اتاق را ترک کنید
حدود ۳۰ اینچ را از لبه میز قهوه به کابینت رسانه خود بکشید. شما می خواهید قادر به دسترسی به تلویزیون یا کنسول بازی خود را بدون ضرب و شتم sins خود و یا حرکت جدول در اطراف.

ارتفاع را در نظر بگیرید

شما به دنبال یک سطح است که حدود یک یا دو اینچ کمتر از صندلی های صندلی ها و صندلی های خود است. جداول معمولا ۱۶ اینچ تا ۱۸ اینچ بالا هستند، اما آسانتر است تا جداول بلندتر، ۲۰ تا ۲۱ اینچ را پیدا کنید، اگر شما دارای نیمکت بالاتر هستید.

اگر شما مقدار زیادی سرگرمی می کنید، این می تواند به عنوان جداول جداگانه برای مهمانان شما به طوری که آنها به راحتی می توانید نوشیدنی ها و صفحات قرار دهید.

تعادل سبک اتاق

اطمینان حاصل کنید که در دکوراسیون اتاق نشیمن سبک هر دو میز قهوه و مبل و صندلی خود را متعادل کنید. یک نیمکت رنگ جامد با رنگ مشکی با یک میز شیشه ای با یک قاب کرومی کار می کند. یک نیمکت راحت تر با جداول خشن تر به نظر می رسد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

فراموش نکنید که کودکان دوستانه نگه دارید

اگر فرزندان دارید، یا انتظار دارید که فرزندان داشته باشید، می توانید یک میز قهوه ای بیضی و یا گرد را در نظر بگیرید. گوشه های شارپ و کودکان کوچک به خوبی مخلوط نمی شوند. شما همچنین ممکن است نیاز به ذخیره بیشتر داشته باشید، بنابراین در مورد یک میز با یک قفسه یا دو زیر آن فکر کنید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

فکر کنید در مورد شیشه

میز شیشه ای بسیار آسان است و بسیار کمتر از بسیاری از گزینه های دیگر است. اگر شما دچار مشكل كردن بسترهای خود باشید، می توانید این نوع میز را نیز از بین ببرید و همه ی نگرانی های مربوط به آسیب آب را از بین ببرید، زیرا شما فقط می توانید مستقیما بر روی شیشه بنوشید.

لوسیت و اکریلیک همچنین می توانند تمیز کردن و شستشو آسان را ارائه دهند، در حالیکه شیب کمتری دارند.

فضای گرم را با چوب ایجاد کنید

چوب می تواند لمس طبیعی و گرم را به فضا اضافه کند. میز قهوه ای چوبی سنگین است و در اتاق های بزرگ با پنجره ها و سقف های زیاد کار می کند.

اگر هنوز میخواهید از یک میز چوبی در یک اتاق دیگر استفاده کنید، سعی کنید یک میز بلند و باریک بگیرید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شیشه یا فلز را در نظر بگیرید

شیشه و فلز می تواند به یک اتاق با تعداد زیاد چوب در آن اضافه کند. مکمل می تواند واقعا خوب باشد. فقط فلزات را مخلوط نکنید، زیرا که می تواند کم مصرف و ارزان باشد. به طور خاص برنج و کروم می توانند بسیار دیر و بسیار دشوار باشند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

استفاده از رنگ

شما میتوانید در دکوراسیون اتاق نشیمن تقریبا هر رنگی را انتخاب کنید. رنگهای پررنگ بزرگ باید با گزینه های بی نظیر صندلی تکمیل شود تا جدول بهتر از آن باشد. از آنجا، چند تن از تطبیقات اتاق را در لحظات مشابه اضافه کنید.

احتیاط کن

Overdoing می تواند خسارت جدی به طراحی اتاق شما باشد. جزئیات می تواند میز قهوه منحصر به فرد و خاص خود را داشته باشد، اما نباید قریب به اتفاق آن باشد.

چکش های فلزی و برش های چوبی در کنار مبلمان آرام تر، مانند مبل های جامد و فرش با الگوهای نور، بهتر کار می کنند. اگر همه چیز در اتاق مورد توجه قرار بگیرد، آن را بصری خسته کننده می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

انتخاب یک جدول
در اینجا یک راهنمای دقیق برای برداشتن میز قهوه خانه خود را در اینجا ارائه می دهیم:

اندازه
همانطور که آماده خرید یک میز قهوه برای اتاق نشیمن خود هستید، اطمینان حاصل کنید که در مورد مقادیر فکر کنید. شما نیاز به قطعه ای دارید که خیلی کوچک نیست، نه خیلی بزرگ است، اما در واقع درست است.

برای جداول ملایم، شما می خواهید بدست آورید که نصف طول نیمکت شما یا کوتاهتر (معمولا بیشتر از ۴۴ اینچ تا ۴۸ اینچ) و حدود ۲۲ اینچ تا ۳۰ اینچ است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بسیار مرسوم است تا یک میز قهوه ای بلند و بلند داشته باشید، اما اطمینان حاصل کنید که شما دو تا سه پا در اطراف دو طرف قرار دارید تا مردم بتوانند به راحتی آن را حرکت دهند. البته این نیز درست است برای میزهای قهوه ای مستطیلی.

برای مناطق کوچکتر، ممکن است بخواهید به استفاده از یک میز گرد (حداکثر قطر ۳۶ اینچ) نگاه کنید، زیرا حلقه ها آسان تر می توانند حرکت کنند، زیرا لبه های تیز ندارند. این میزهای کوچک کوچک هنوز هم می تواند با صندلی و صندلی های دوست داشتنی بسیار خوب باشد.

صرف نظر از شکل جدول شما به دنبال آن هستید، حتما آن را همانند صندلی مبل (به طور معمول ۱۸ اینچ تا ۲۰ اینچ) برای اهداف عملی و همچنین یک زیبایی شناسی متحد قرار دهید.

از تابع باید در تمام جنبه های طراحی دنبال شود. عملکرد باید یک عامل مهم در برداشتن میز قهوه شما باشد. آیا کتاب و مجلات شما را نگه می دارد؟

آیا آن را به عنوان نقطه خدمت مرکزی برای احزاب استفاده می شود؟ آیا می خواهید آیتم های تزئینی مورد علاقه خود را نمایش دهید؟

هر کسی که به طور منظم سرگرم کننده باشد، باید یک میز قهوه بیضوی یا دایره ای برای ارائه مکان مهمی برای مهمانان داشته باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر می خواهید چیزی که ذخیره سازی را فراهم می کند، توصیه های زیر می شود:

تاپس آسانسور ذخیره سازی عالی برای پتو ها را ارائه می دهد.
جداول مأموریت یک قفسه کم برای کتاب ها و مجلات فراهم می کند.
Apothecaries و جداول دیگر با کشو برای ذخیره آلبوم عکس و موارد دیگر.
در مورد مواد، عملکرد نیز مورد توجه هوشمندانه است. اگر یک ورق بدون وقفه باشد، شیشه ای بسیار راحت است. فقط یک پاک کننده شیشه ای بر روی آن اسپری کنید و آن را پاک کنید.

برخی از مدل ها اتاق را برای نمایش کلکسیون های خود فراهم می کنند، آنها را از گرد و غبار محافظت می کند و آنها را خاموش می کند. با این حال، اگر فرزندان دارید، باید جداول جداگانه ای از شیشه بردارید.

لبه ها می توانند خطرناک باشند، به ویژه اگر جدول فریم نداشته باشد. شیشه ی خوار، همچنین به عنوان شیشه ی ایمنی شناخته می شود، ممکن است یک ایده خوب باشد، و اگر شما آن را دریافت کنید، باید مراقب باشید.

این نوع شیشه ای طراحی شده است که هنگام شکسته شدن آن، مانند پنجره های ماشین، شکسته شود. شیشه معمولی، بدون حرارت، ضخیم تر است و نشانه گذاری نشده است که باید به شما کمک کند تفاوت را بیاموزید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

هنگامی که از عملکرد مطمئن هستید، باید در مورد فرم فکر کنید. جدول خرده چوب ۳۰ دلار با روکش ممکن است به نظر معقول تبدیل شود اما احتیاط کنید.

استفاده سنگین موجب می شود که روکش پوست نیز خیس و لکه ها خاموش شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما به دنبال یک جدول خوب در مورد بودجه هستند، صداهای بهتر مانند رید، پنبه ای یا بامبو کار می کنند. اینها معمولا با ۵۰ دلار شروع میشوند و بسیار محکم هستند، به راحتی حتی شمار زیادی از کتابها را نگه میدارند.

خرید مبلمان در این نوع از مواد پایدار نیز محیط زیست دوستانه است. مبلمان دوستانه نیز یک حرکت هوشمندانه است. به یک میز جامد چوب نگاه کنید.

کارشناسان این دسته از میزهای قهوه را برای تطبیق پذیری و دوام خود توصیه می کنند. یک تن از سبک های انتخابی و طیف وسیعی از قیمت ها وجود دارد، از $ ۶۰ جداول توس غیرقابل خروجی تا ۲۰۰۰ $ ۲۰۰۰ بلوط سفید بلوط به منظور نسل های آینده.

اطمینان حاصل کنید که میز با محکم کردن چوب، که در امتداد دانه قرار دارد، تا حد امکان محکم است. این به موازات لبه های جدول اجرا می شود. اطمینان حاصل کنید که پاها پیچیده یا چسبیده به خوبی.

همچنین برای مونتاژ اتصالات که در آن قطعات را به هم متصل با هم بدون استفاده از هر سخت افزار را بررسی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شیشه ای یا آکریلیک قالب مانند Lucite یا Plexiglass 0 همچنین می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد.

این نوع جداول در دکوراسیون اتاق نشیمن می تواند به نظر برسد که فضای بیشتری وجود دارد. آنها تمایل دارند تا از ۱۵۰ دلار به چند هزار دلار برای جداول کالاهای معاصر استفاده کنند.

شما می توانید یک میز قهوه از تقریبا همه چیز و هر چیز، مس، چوب پنبه، چوب خشک، و یا حتی چیزی شبیه به یک خانه عتیقه بگیرید. این فقط نیاز به سبک و سلیقه شما دارد.
اندازه گیری دو بار …
… تزئین یک بار. جایی که مبلمان خود را قرار داده اید و فضای آن در هر فضای ای که اغلب قاچاق شده است، بسیار مهم است. این به خصوص در فضاهای کوچکتر درست است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هیچ کس نباید ایستاد تا نوشیدنی های خود را تنظیم کند یا گردن خود را برای تماشای تلویزیون تماشا کند. این موارد را به عنوان دستورالعمل ها در نظر بگیرید تا طرح اتاق نشیمن شما را برنامه ریزی کنید.

شما می خواهید یک فضای مناسب و مناسب را ایجاد کنید. در اینجا چند نکته و ترفندها برای کمک به طراحی اتاق نشیمن شما و انتخاب میز قهوه خود را ارائه می دهیم:

فاصله بین مبل و میز قهوه
فاصله معمول بین مبل و میز قهوه حدود ۱۴ اینچ تا ۱۸ اینچ است. این به اندازه کافی نزدیک است تا برای یک نوشیدنی، مجله و کتاب، اما همچنین تعداد زیادی از اتاق پا برای همه وجود دارد.

ارتفاع میز قهوه
شما می بینید که ارتفاع میزهای قهوه کاملا کمی متفاوت است. شما باید نگاه کنید که یکی از این موارد در مورد ارتفاع صندلی مبل است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این نباید بیش از چهار اینچ بالاتر یا پایینتر باشد. این میز را به راحتی در هنگام نشستن روی مبل نگه می دارد.

نسبت مبل نسبت به قهوه جدول
میز قهوه خانه شما باید ½ تا ۲/۳ از مبل مبل را داشته باشد. حداقل آن باید آن اندازه نگاه کند. این اندازه گیری تقریبا غیرممکن است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به دنبال چیزی که کمی بزرگتر از نصف مبل مبل باشد. هنگامیکه به دنبال میز قهوه مناسب می باشید، این یک برش کوتاه بصری خوب است.

فاصله از صندلی تا میزهای جانبی
جداول جانبی شما می توانند به صندلی یا مبل نسبت به صندلی قهوه نزدیک شوند. شما به دنبال آن هستید که آنها را به اندازه کافی نزدیک به نشستن یک نوشیدنی یا بشقاب.

آزمایش را با نشستن در هر صندلی برای اینکه احساس کنید چطوری قهوه یا کتاب خود را بنشینید احساس کنید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

> ارتفاع کمربند
جدول پایانی شما باید به اندازه قد بلندتر از صندلی است که در آن خدمت می کند و نه بلندتر. این نباید پایین تر از ارتفاع صندلی باشد.

ارتفاع ایدهآل حدود ۳ اینچ کوتاهتر از بازوی صندلی است. اگر صندلی های خود هیچ دست و پا نزنید، یک میز را که بیش از ۸ اینچ بالاتر از ارتفاع صندلی نیست، دریافت کنید.

اندازه و ارتفاع جداول صاف
میزهای مبل میزهای کنسول هستند که پشت صندلی ها نشسته است. این جداول نباید بلندتر از پشت مبل باشد.

آنها معمولا از نیمی از مبل به مبل به همان اندازه – هر چند معمولا شش اینچ در هر دو طرف می گذارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

فاصله بین صندلی ها

شما نمی خواهید بیش از ۱۰ فوت و نه کمتر از ۳ فوت بین مردم نشسته در اطراف اتاق. این بهینه سازی مکالمات صمیمی و همچنین اجازه می دهد تا برای فضای شخصی هر کس.

البته کسی که یک صندلی راحتی یا صندلی را به اشتراک می گذارد، البته یک استثنا است، اما افرادی که به طور جداگانه نشسته اند نباید کمتر از ۳ فوت از نزدیکترین صندلی بعدی باشند.

گذر از طریق اندازه قطعات مبلمان

شما می خواهید ۳۰ اینچ تا ۳۶ اینچ فاصله بین قطعات مبلمان را ترک کنید. این اجازه می دهد تا مردم بتوانند به راحتی بین قطعات به راحتی حرکت کنند و احساسات شلوغی را از بین ببرند – مثل اینکه در تئاتر حرکتی شلوغ هستید، احساس راحتی برای فضای زندگی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اندازه قالی

فرشهای منطقه نباید در دکوراسیون اتاق نشیمن از دیوارهای ۶ اینچ نزدیکتر باشد. فاصله ایده آل شما ۲۴ اینچ از دیوار در اتاق های بزرگتر است.

برای فضاهای کوچکتر، شما می خواهید ۱۲ اینچ تا ۱۸ اینچ از دیوار. فرش همیشه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا زیر دو پا از مبل و صندلی قرار گیرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ارتفاع تلویزیون
شما می خواهید تلویزیون را به گونه ای تنظیم کنید تا بازتاب ها را به حداقل برساند و به مردم اجازه می دهد آن ها را به راحتی مشاهده کنید. هر کسی که در اتاق نشسته است، باید به راحتی به تلویزیون نگاه کند. این ارگونومی خوب است.

بهترین ارتفاع برای قسمت مرکزی صفحه نمایش اگر ۳۰ اینچ بالاتر از پایین ترین ارتفاع صندلی در اتاق باشد. برای یک ایده خوب از این که چگونه این نگاه، به یاد داشته باشید مرکز یک تلویزیون ۵۰ اینچ در حدود ۱۴ اینچ از بالا است.

نصب دیوار به خوبی کار می کند، اما اگر شما این کار را انجام ندهید، تنظیمات را برای ارتفاع تلویزیون زیر پایین صفحه تنظیم کنید تا کنسول را انتخاب کنید.

فاصله بین تلویزیون و مبل
این بستگی زیادی به اندازه و کیفیت تلویزیون شما و سلیقه شخصی شما خواهد داشت. یک قاعده کلی این است که فضای بین تلویزیون و صندلی را ۱٫۵ برابر اندازه گیری مورب روی صفحه نمایش حفظ کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما می توانید فاصله متوسط ​​کلیه صندلی ها را در اتاق اندازه گیری کنید از دیوار تلویزیون به عنوان دستورالعمل استفاده کنید، اما می توانید از مبل راحت تر نیز اندازه گیری کنید.

ارتفاع هنر بر روی دیواره
هنر آویزان روی دیوارهای خود باید قرار گیرد تا مرکز قطعه در ارتفاع چشم باشد. این در حدود ۵۷ اینچ از کف است.

اگر این اتاق است که اغلب مردم معمولا نشسته اند، شما می توانید هنر را در سطح چشم نیز قرار دهید. این ۳۰ اینچ بالاتر از ارتفاع صندلی است. اجازه دهید حداقل ۶ اینچ تا ۱۲ اینچ فاصله بین قطعه هنر و لبه دیوار، کف یا سقف باشد.

بودجه بندی
میزهای قهوه بسیار گرانبها و میزهای قهوه بسیار مناسب و همه چیز بین آنها وجود دارد. قبل از شروع خرید، آسان است که خرید کنید.

شما باید بودجه خود را به دسته های جداگانه مانند، مبلمان، لوازم جانبی، و روشنایی خراب کنید. بخش های مبلمان، صندلی ها، مبل، میزهای جانبی و میز قهوه را به پایان می رسانند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بخش بزرگتر آن را به اقلام بزرگتر و گران تر اختصاص داده است. شما می توانید کمی با بودجه خود را به خاطر چیزی است که شما واقعا دوست دارم، اگر این باعث نمی شود مشکلات با کیفیت صندلی ها و مبل خود را.

شکل
هنگام طراحی اتاق نشیمن، فکر کنید که بهترین شکل برای میز قهوه شما در دکوراسیون اتاق نشیمن چیست. اگر شما هر کدام را در نظر داشته باشید، فرزندان و حیوانات خانگی خود را در آن قرار دهید.

فکر کنید در مورد اندازه اتاق خود، به عنوان که بر روی چه مقامی از میز قهوه انتخاب کنید تاثیر می گذارد. جداول گرد یا بیضی برای خانوارهایی که دارای بچه ها یا حیوانات خانگی هستند بسیار عالی هستند زیرا لبه منحنی به این معنی است که هیچ کس در گوشه های تیز و صدمه دیده نمی تواند در صورتی که به آن ضربه بزند یا سقوط کند.

با شکل مستطیلی، ۳۰ اینچ فضای پیاده روی بین کنسول تلویزیون و جدول اجازه می دهد تا به راحتی به هر دو دسترسی داشته باشید. جداول گرد به شما می دهد کمی بیشتر از منحنی لبه دور از کنسول تلویزیون.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اندازه
اندازه به اندازه شکل به همان اندازه مهم است. شما می خواهید یک میز قهوه نباید کمتر از ۱ اینچ تا ۲ اینچ از صندلی مبل خود باشد. ارتفاع معمولی برای یک میز قهوه ۱۶ اینچ تا ۱۸ اینچ است.

صندلی های بزرگ نیاز به یک میز بلندتر دارند، معمولا ۲۰ تا ۲۱ اینچ بلند. جداول بلندتر نیز به خوبی کار می کنند اگر شما اغلب سرگرمی، به عنوان مهمانان را آسان تر برای نشستن صفحات خود و یا نوشیدنی.

عملکرد
استفاده اولیه از میز قهوه چه خواهد بود؟ آیا تزئینی بیشتر است؟ آیا می خواهید از آن برای ذخیره سازی استفاده کنید؟ در صورتی که این مورد چقدر ذخیره شود؟

برخی از جداول دارای قفسه ها یا کمربندی هایی هستند که می توانند مجلات، کتاب ها یا حتی اسباب بازی های کودکان را نگه دارند. شما همچنین می خواهید قادر به استفاده از جدول برای نگه داشتن نوشیدنی ها و یا صفحات بدون آن رو به دام افتادن.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
جدیدترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

قطعه ای را انتخاب کنید که برای این کار مطمئنا کار خواهد کرد. اگر شما به دنبال یک قطعه تزئینی بیشتر هستید، یک با بافت و خطوط را در مواد مورد علاقه خود دریافت کنید.

ماده
میزهای قهوه از انواع وسیعی از مواد ساخته شده است. شما می توانید فلزات صنعتی با سبک خاص را پیدا کنید. شیشه ای با فلز مانند فولاد یا برنج، پیچیده و مدرن است.

چوب دارای احساس منحصر به فرد خود است، معمولا گرم و cozier. بلوط و افرا بیشتر سبب ظهور می شود، در حالی که گیلاس و گردو بیشتر رسمی می شوند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

Lucite کاملا متفاوت است، اغلب به نظر می رسد در اتاق برای یک سبک فوق العاده مدرن شناور است.

وقتی که مواد را انتخاب می کنید، به سبک مورد نظر خود فکر کنید. این می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند.

تنه می تواند جایگزین های هوشمندانه باشد که ظاهر و احساس بسیار متفاوت را ارائه می دهند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

گروه های کوچک
فکر نمی کنم فقط یک جدول داشته باشید. شما می توانید آنها را در یک مجموعه کوچک گروه بندی کنید. در مورد جداول جداول درست کنار یکدیگر برای یک اثر جالب فکر کنید. برای یک فضای بزرگتر، در نظر بگیرید که دو جدول را کنار هم قرار دهید تا یک جدول بزرگتر به نظر برسد.

دکوراسیون اتاق نشیمن

هنگامی که به قهوه خانه خود نگاه می کنید، زمان را برای انتخاب درست انتخاب کنید. گزینه های زیادی وجود دارد و بسیاری از عوامل را در نظر می گیرند. در مورد طرح و بودجه خود فکر کنید. اگر در مورد چیزی که کمی بیشتر از آن برای طراحی اتاق شما مناسب است، در کنوانسیون به دام افتاده نشوید.

همانطور که قبلا متوجه شدید یک میز اتاق نشیمن همیشه بدون استثنا حضور دارد. اما چرا اینقدر فراگیر است و چرا از آن استفاده میکنیم؟

خوب، دلایل مختلفی وجود دارد که ما باید حداقل یک میز کوچک داشته باشیم. آنها همچنین می توانند شکل های نوآورانه ای را از شکل معمولی مستطیلی خود به یک میز میز در اتاق میز استفاده کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شایع ترین محل آن در مقابل مبل است که به عنوان پشتیبانی از تمام مجلات مورد نظر شما در حال خواندن یا کمک به شما در خدمت قهوه یا چای است.

در دکوراسیون اتاق نشیمن در نزدیکی مبل در یکی از حاشیه ها، وسط اتاق را محاصره می کند و نزدیک به دیوار است که می توانید آن را به تلفن یا لپتاپ بفرستید. مکان دیگری برای آن برای تلویزیون هایی است که مایل به مبلمان کمتر و فضای بیشتری هستند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.