تاریخچه طراحی داخلی

تاریخچه طراحی داخلی

THE ORIGINS AND HISTORY OF INTERIOR DESIGN EXPLAINED

در این مقاله سعی داریم تاریخچه طراحی داخلی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با توجه به اینکه طراحی داخلی در حدود بیش از ۱۰۰ سال سن دارند، ما به ریشه های تاریخ طراحی داخلی و هفت افسانه افسانه ای که نام خودشان را به عنوان صنعت در اوایل دهه ۱۹۰۰ به دست آوردند، به دنبال داشتیم. از مصریان باستان تا سپیده دم از طراحی داخلی مدرن، اینجا همه چیز را شما باید بدانید.

این ممکن است کمی ابتدایی به نظر برسد ، اما اجازه دهید با اصول اولیه خدمات طراحی داخلی شروع  شود. طراحی داخلی به عنوان هنر و علم به منظور ارتقاء داخلی فضا به منظور ایجاد یک محیط خنک و زیبایی شناخته شده تعریف شده است.

طراح داخلی کسی است که برای اجرای برنامه ها، تحقیق، هماهنگی و مدیریت پروژه های تزئینی با اقتدار آموزش دیده است. حرفه طراحی داخلی متفاوت است و شامل برنامه ریزی فضایی، توسعه مفهومی، بازرسی سایت، برنامه ریزی، تحقیق، برقراری ارتباط با مشتری، مدیریت پروژه و ساخت و ساز و البته اجرای طراحی مورد نظر است.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

قبل از اینکه حرفه به سمت برجسته شدن برسد، طراحی داخلی به طور غریزی به شدت با معماری ساختمانها هماهنگ شد. حرفه طراحی داخلی با افزایش جامعه مدرن و معماری پیچیده ای که در طول انقلاب صنعتی به محبوبیت رسید، آمد.

تلاش برای بهترین استفاده از فضا، همراه با توجه به سلامت کاربر و طراحی کاربردی، همچنان به پیشرفت و بهبود قابلیت زندگی تکرار امروز در حرفه طراحی داخلی ادامه می دهد.

به عقیده من، حرفه طراحی داخلی به وضوح جدا از کار دکوراتور داخلی است، که اغلب در ایالات متحده استفاده می شود.

اصطلاح “دکوراتور داخلی” در انگلستان کمتر مورد استفاده قرار می گیرد که در آن حرفه طراحی داخلی کنترل نشده و متاسفانه هنوز به عنوان یک حرفه رسمی در نظر گرفته نشده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

معماران به عنوان هند باستان نیز به عنوان طراحان داخلی به منظور توسعه دید کامل خود، دو برابر شدند. این را می توان از منابع معماری ویشوکارما – یکی از خدایان برجسته در اساطیر هند یاد کرد. این ارجاعات، مجسمه هایی را نشان می دهند که متون باستانی و حوادثی را که در کاخ های ساخته شده در هند قرن هفدهم دیده می شود، نشان می دهد.

در طول مصر باستان، “خانه های روح” یا مدل های خانه ها در قبر ها به عنوان کشتی هایی برای عرضه مواد غذایی محسوب می شدند. از این مزایای تحریکآمیز، ممکن است نشانه هایی در مورد طراحی داخلی خانه های مختلف در سراسر چند سلسله مصری، از جمله به روز رسانی های تهویه، آپارتمان ها، ستون ها، پنجره ها، پنجره ها و درها، کشف شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

تم های هنری طراحی دکوراسیون داخلی

در طول قرن های هفدهم و هجدهم و در قسمت اول قرن نوزدهم، دکوراسیون داخلی یک نکته منحصر به فرد در مورد خانه ساز بود، یا یک براق و یا کارگر حرفه ای که می توانست بر اساس چشم هنری خود برای طراحی داخلی خانه مشاوره ای بکند. در ضمن، معماران نیز به صنعتگران و صنایع دستی به منظور ایجاد طراحی داخلی برای ساختمان های خود می پردازند.

تمرین طراحی داخلی به مصری های باستان باز می گردد که خانه های گلی ساده را با وسایل اولیه ای که از پوست های حیوانی، پارچه های ساده، نقاشی های نقاشی رویا و روحانی، مجسمه ها و نقاشی های نقاشی شده استفاده می کنند، تزئین می کند. زیور آلات طلای تزئینی موجود در مقبره های مصر (مانند پادشاه Tutankhamen) و نکته ها، نیاز به زیباترین دکوراسیون غنی را برای نشان دادن مصریان ثروتمند و قدرتمند برجسته کرده است.

تمدن های رومی و یونان از طریق اختراع ساختمان های عمومی ساختمان سقف، هنر مصنوعات طراحی داخلی و لوازم تزئینی را با جشن غرور مدنی پیشرفت دادند. برای خانه های خود، مبلمان چوبی یونان با ظرافت و زیبایی، عریض عروسی و نقاشی های عجیب و غریب بود، در حالی که رومی ها بر زیبایی و راحتی ازدواج می کردند، با هر دو تمدن خانه های داخلی طراحی شده برای نشان دادن ثروت و وضعیت اجتماعی و سیاسی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبلمان رومی اغلب از سنگ، سنگ مرمر، چوب، و یا برنز ساخته شده است، و از طریق بالشتک و پرده های افقی ساخته شده راحت شده است. برای بالا بردن خانه های خود، رومیان و یونانی ها گلدان های خود را به نمایش گذاشتند و کف های موزاییک مسحور، و نقاشی های دیواری و نقاشی های دیواری را ساختند تا فضاهای خود را منحصر به فرد به نظر برسانند.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

تاریخ طراحی داخلی

به دنبال این دوره تزئینات تزئینی، با توجه به جنگ های مداوم در طول قرون وسطا و ظهور کلیسای مسیحی، حرکت ناگهانی به دقت صورت گرفت. سنت های تاریک برای دلائل دلخواه، سابقه طراحی داخلی این دوره شامل پانل های چوب کمرنگ، مبلمان کم و تنها عملی و کفپوش سنگی بود.

حتی حامیان ثروتمندتر از این دوران، هنگام افزودن لوازم تزئینی همچون پرده ها و سنگ قیمتی، رنگ های خیره کننده و رنگارنگ را به خود جلب می کردند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پس از قرون وسطایی، اروپایی ها بار دیگر الهام بخش به تزئینات رنگی و تزئینی در خانه هایشان شدند. در طول قرن ۱۲th، سبک تیره رمانتیک گوتیک ایجاد شد تا بهترین استفاده را از نور طبیعی و فضای باز بازاریابی جدید داشته باشد.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

شکستن تاریخچه طراحی داخلی

در طول قرن های ۱۵ و ۱۶، رنسانس فرانسه تمرکز تازه ای را در هنر و خلاقیت در طراحی داخلی آغاز کرد. معماران زمان شروع به ساخت خانه های با یادداشت های قابل توجهی از قبیل سنگ مرمر، کاشی های تزئینی، نقاشی و مبلمان ساخته شده با بهترین مواد اولیه. نگاه سریع به کاخ های سلطنتی، ویلا ها و کلیساهای سلطنتی، مطمئنا بهترین طراحی داخلی رنسانس را برجسته می کند.

پس از رنسانس، طرح های پیچیده و پیچیده ایتالیایی باروک در اروپا به سر می برد. به عنوان مثال، قصر ورسای در فرانسه، استفاده های قابل توجهی از عناصر طراحی دیوارهای باروک مانند سنگ مرمر و سنگ، شیشه رنگ آمیزی، سقف کاذب رنگ آمیزی شده و ستون های مارپیچ استفاده کرد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در قرن ۱۸، طراحان داخلی اروپایی سبك روكوكو را به طور فزاینده ای مورد توجه قرار دادند، در حالي كه از كاغذ سنگ آسيايی، چاپ گل و مصنوعات از عكس های عجیب و غریب مانند عاج و مروارید مكانيك استفاده می كردند. سپس ظاهر نئوکلاسیک در اواخر قرن ۱۸، ظاهر شد و عناصر طراحی برجسته در روم باستان با استفاده از ابریشم درخشان، ساتن و مخملی درخشید.

از اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی، آزادی و اکولتیسم بیشتر در طراحی داخلی در اروپا و آمریکا یافت شد. در طول دو قرن آینده، تعداد زیادی از جنبش های نوین و مدرن طراحی داخلی، از جمله سبک های Art Deco، Art Nouveau، Victorian، و Bauhaus صنعتی بیرون می آیند.

با این حال، قرن نوزدهم نهایی در قدردانی و محبوبیت طراحی داخلی بود. دیگر منحصر به ترکیبات سلطنتی و خانه های شهروندان ثروتمند، امکان توسعه طراحی داخلی برای افزایش زندگی، در دهه های ۱۸۰۰ به توده های بحرانی تبدیل شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

 دکوراسیون داخلی

و در قرن بیستم، قابلیت تبدیل شدن به یک عنصر کلیدی در رویکرد طراحی داخلی بود، زیرا حضور رو به رشد لوازم خانگی مانند اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون، یک چالش جدید برای طراحان داخلی بود که مجبور بودند فضایی با بیش از زیبایی را طراحی کنند دلایل در ذهن

و به عنوان قرن بیستم، طراحان تازه کار و نشریات متعددی به طور فزاینده ای تلاش می کردند تا برنده جایزه خرده فروشی های بزرگ در دنیای طراحی داخلی شوند.

پیش از آن، مری هاوئیس، نویسندۀ انگلیسی فمینیسم، مجموعه ای از مقالات محبوب در دهه ۱۸۸۰ را منتشر کرد که موجب تحریک هیجان کلاس های مشتاق بورژوازی شد و به دنبال ایجاد خانه های خود به سرعت در اطراف محدودیت های سخت و مبرهن که توسط دیکته های خرده فروشی ها ارائه می شد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پاسخ او این بود که مردم باید این فرصت را برای ایجاد یک سبک خاص طراحی کنند که منحصرا برای پاسخگویی به نیازها و شیوه زندگی خود طراحی شده باشد. او گفت: “یکی از قوی ترین اعتقادات و یکی از اولین قنات های طعم خوب، این است که خانه های ما، مانند پوسته ماهی و لانه پرنده، باید طعم و عادات فردی ما را نمایندگی کند.”

انتقال آهسته به سمت هنرهای تزئینی به عنوان حرفه هنری فردی کنار گذاشته شده و از عقلان فروش فروشنده توسط تولید کنندگان و خرده فروشان در سال ۱۸۹۹ با راه اندازی موسسه تزئینات بریتانیا افزایش یافت. با John Dibblee Crace به عنوان رئیس جمهور خود عمل می کند. این موسسه بیش از ۲۰۰ طراح داخلی را در سرتاسر کشور نشان داد. و تا سال ۱۹۱۵ فهرست دایرکتوری لندن لیستی از ۱۲۷ نفر را که به عنوان طراحان حرفه ای داخلی مشغول به کار بودند، نشان دادند که فقط ۱۰ زن بودند. رودا و آگنس گرت اولین زنان ثبت شده بودند که حرفه ای به عنوان طراحان خانه در سال ۱۸۷۴ به طور حرفه ای آموزش می دادند.

اهمیت کار طراحی آنها در آن زمان با مواضع مودب افسانه ای ویلیام موریس مواجه شد. در سال ۱۸۷۶، راهنمای آنها – پیشنهادی برای دکوراسیون خانه در نقاشی، چوب و مبلمان – بیشتر قدرت خود را به دست گرفتند و رویکردهای هنری خود را به طراحی مدرن طراحی کلاس متوسط ​​گرسنه گسترش دادند.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

“تا همین اواخر زمانی که یک مرد می خواست تهیه کند او از همه نمایندگی ها بازدید می کرد و قطعه ای را از طریق مبلمان خریداری می کرد … امروز او برای فروشنده در مبلمان و لوازم هنری که همه اتاق ها را در خانه می بیند و او را به ارمغان می آورداگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

“تا همین اواخر زمانی که یک مرد می خواست تهیه کند، او را از همه نمایندگی ها بازدید می کند و قطعه ای را از طریق مبلمان انتخاب می کند … امروز او برای فروشنده در مبلمان و لوازم هنری که همه اتاق ها را بررسی می کند را می فرستد و ذهن هنری خود را به ارمغان می آورد خرس بر موضوع “، همانطور که Carpenter و Builder Illustrated در سال ۱۹۰۰ نوشت.

در آمریکا، Candace Wheeler، یکی از اولین طراحان داخلی زن را به عنوان یک طراح داخلی معرفی کرد. او یکی از عوامل اصلی در توسعه دوره های طراحی داخلی برای زنان در تعدادی از مراکز اصلی آمریکا بود و در آن زمان به عنوان مجری اصلی در دکور خانه شناخته شد. یکی دیگر از تاثیرات برجسته در حرفه جدید دکور، دکوراسیون خانه ها، یک راهنما به طور گسترده ای خوانده شده و مشورت شده در طراحی داخلی نوشته شده توسط ادیت وارتون و معمار ارشد Ogden Codman در سال ۱۸۹۷ در ایالات متحده است. در این کتاب محبوب، نویسندگان سبک دکوراسیون داخلی ویکتوریا و طراحی داخلی را بی اهمیت دانستند. دیگر خانه های سرد، تاریک و مودب با مبلمان سنگین، لوازم جانبی ویکتوریا و صندلی های تودستی پر از صندلی های تخت نشیمن پذیر نبود. آنها سبک طراحی را در نظر گرفتند و در عوض برنامه ریزی فضایی و جزئیات معماری به اهمیت بیش از حد بر روی مبلمان داخلی پرداختند و اتاق ها را خشن، ناراحت کننده و غیرقابل تحمل می کردند و از این رو همگی با ارزش بودند. این کتاب هنوز هم به عنوان یک لحظه ذهنی محسوب می شود و موفقیت آنها باعث افزایش طراحان حرفه ای داخلی شده است.

همانطور که می بینید، جهان طراحی داخلی به نحوی قابل توجهی به دست آمده است که مصریان باستان به عنوان طراحان امروزه دسترسی نامحدود به مقدار بی حد و حصر حرکات طراحی، سبک های مبلمان و تاثیر گذار از گذشته دارند. اما این واقعا هفت طراح داخلی است که در اینجا تمرکز میکنیم که واقعا شیوه طراحی داخلی ما را برای بهتر شدن تغییر داد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تاریخچه طراحی داخلی
تاریخچه طراحی داخلی

طراحی داخلی تاریخچه زمان:
سن سنگ ۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰ قبل از میلاد

اولین نشانه رویکرد به طراحی داخلی در خانه های پیشوقی تاریخی شامل گیاهان و جانوران ذکر شد. این خانه ها ساخته شده از گل، پوست حیوانات و چوب است.

نئونیتی اروپا ۲۰۰۰ تا ۱۷۰۰ پیش از میلاد

در سرتاسر جهان اولین سفال دستباف را تعریف می کند که به دلایل عملی و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

مصر باستان ۲۷۰۰

ظهور خانواده های سلطنتی برای اولین بار مردم را در ساخت و ساز در کنار کلبه های گل می بیند. سازه های جدید فستیوال های زیادی را به نمایش گذاشتند که تاریخ و اعتقادشان را نشان می داد. و مبلمان و وسایل تزئینی اولیه مانند گلدانها و مجسمه ها – که برای اولین بار دیده می شد.

امپراطوری یونان ۱۲۰۰ تا ۳۱ قبل از میلاد

پیشرفت هایی در تمدن و شیوه زندگی، شهروندان، خانه های خود را در قالب منحصر به فرد خود برای نخستین بار با یونانیان ثروتمند که دارای لوازم تزئینی با عقیق عتیقه ای تزئینی و نقره ای بودند تزئین کردند. ستون ها و ستون های نمادین و بیانیه ها در طول این دوران نقش کلیدی داشتند و یونانیان همچنین قوانین و روال های استاندارد برای ساخت و ساز را ایجاد کردند.

امپراطوری روم ۷۵۳ قبل از میلاد تا ۴۸۰ میلادی

عصر عجیب و غریب زمانی که royals قادر به تحریک ثروت خود را به سادگی از طریق خانه های خود. رومی ها خانه های خود را با نقاشی های دیواری و موزاییک تزئین می کردند و مجهز به پاهای ناقص بودند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قرون تاریک ۹۰۰ تا ۱۵۰۰

سده های تاریک در طراحی داخلی بی نظیر را دیدند و افرادی که برای دیوارهای چوبی چوبی ساده، مبلمان کم و طبقه های سنگی استفاده می کردند.

امپراتوری بیزانس ۵۰۰ تا ۱۵۰۰

در طول این دوره، گنبدهای بزرگ و دکوراسیون مدرن در مرکز قرار گرفتند.

دوره رنسانس ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰

زیبایی طراحی داخلی یکی از ویژگی های اصلی در دوره رنسانس با مبلمان بزرگ و هنر در رنگ های پر جنب و جوش و منسوجات لوکس مانند ابریشم و مخملی همراه با سطوح سنگ مرمر است. و از آنجا که فرشها حتی برای ثروتمندترین مشتریان گرانبها و گرانقیمت بودند، در صورت امکان، به عنوان هنر دیوار استفاده شد.

گوتیک ۱۱۴۰ تا ۱۴۰۰

در پاسخ به سده های تاریک، دکوراسیون تزئینی و رنگ های پررنگ دوباره یک ویژگی برجسته در طراحی داخلی بود. دو علامت از دوره ای که تا به امروز گذشت، پنجره های بیشتری برای خانه های روشن تر و برنامه های طبقه باز است.

باروک ۱۵۹۰ تا ۱۷۲۵

عناصر هنری برجسته و فوق العاده غنی ساخته شده برای یک دستور العمل از طرح های داخلی عجیب و غریب که شامل شیشه های رنگی، ستون های پیچ خورده، سنگ مرمر رنگی، سقف رنگ آمیزی، و آینه های خاردار و لوسترهای بزرگ.

سنتی ۱۷۰۰ تا امروز

سبک سنتی دکوراسیون اتاق خواب
با توجه به روحیه رسمی، طراحی داخلی سنتی همچنان یک تاکتیک اصلی برای این روز است. طراحی داخلی سنتی یک اصطلاح گسترده است که برجسته سبک های مختلف طراحی و حرکت است که به یک جهت و یا روح قفل شده نیست.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی سنتی تاریخ برجسته و غنی گذشته را متمایز می کند با این تفاوت که با عناصر به طور کلی مدرن برای چرخش زیبا در طراحی زیبا و برجسته کردن دکوراسیون اروپایی قرن هجدهم و نوزدهم است. این یک سبک طراحی بی انتها است که موجب زرق و برق و راحتی آسان می شود و یک جهت عالی برای کسانی است که قدردانی از عتیقه، هنر کلاسیک، تقارن و طراحی غنی با تاریخ است.

روکوو ۱۷۰۰

سبک طراحی فوق العاده زیبا و با شکوه با توجه به سایه های گیاهی، طراحی داخلی روکوکو دارای عناصر منحصر به فرد مانند پوسته لاک پشت و مروارید رنگی در کنار پرسلن آسیایی است.

انقلاب صنعتی ۱۷۶۰ تا ۱۸۲۰

طراحی خانه طراحی صنعتی

در طی انقلاب صنعتی، طراحی داخلی برای مخاطبان گسترده تر در دسترس بود و دسترسی عمومی به آن برای افراد عمومی آسان تر از همیشه بود. این به علت فرآیندهای چاپ آسانتر است که توزیع گسترده ای از نشریات مد و شیوه زندگی را به وجود می آورد و این واقعیت که اقلام لوکس به طور فزاینده ای قابل دسترسی است.

سبک نئوکلاسیک ۱۷۸۰ تا ۱۸۸۰

با توجه به الهام گرفتن از فرهنگ های یونان و رومی باستان برای جزئیات و نقوش معماری، این دوره از دیدن مبلمان به شدت به استفاده از فلزات برنز و طلا و مبلمان های نرم افزاری ابریشم، مخملی و ساتن بستگی دارد. روند مطابق تصویر زمینه و مبلمان نیز برگزار شد.

۱۸۸۰ گرمسیری تا امروز

همانطور که امپراتوری بریتانیا از طریق کشورهایی مانند هند و سرزمین هایی مانند هندوستان غربی به کار می برد، عناصر طراحی داخلی را از کشور خود و مناطق اشغال کردند تا ترکیبی شاداب از سنتی و بیرونی ایجاد کنند.

جنبش زیبایی شناسی ۱۸۰۰ تا امروز

با توجه به “هنر برای هنر”، جنبش زیبایی یک راه برای رادیکال ها بود تا ابراز تمایل خود را نسبت به طراحی داخلی و خسته کننده ای که در آن بود، بیان کند. کلید در اینجا عملی و کارکردن اهمیت قبل از زیبایی بود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

توسکانی ۱۸۴۰ تا امروز

با توجه به طبیعت جذاب و آرامش توسکانی در ایتالیا، تمرکز طراحی داخلی در این دوره، ساده بودن سادگی با نکات لوکس برای اندازه گیری خوب بود.

هنر و صنایع دستی ۱۸۶۰ تا ۱۹۱۰

با توجه به نوآوری های انقلاب صنعتی، مخالفت خود را با اقلام معمولی تولید شده از سوی تولید کنندگان برجسته، مردم به صنایع دستی سنتی و عناصر کلاسیک برای تولید مبلمان تبدیل شدند.

سالگرد ۱۸۷۰ تا امروز

پارچه های تزئینی روستایی
طراحی داخلی روستایی ویژگی های مبلمان دست ساز و اتاق های بزرگ، باز با تخته و ستون های چوبی است.

دکوراسیون روستایی، ترکیبی کامل از طراحی راحت، بدون سر و صدا و دکور عمودی، کاربردی را برای ایجاد یک درخت روستایی گرم ایجاد می کند. مواد طبیعی به عنوان پایه و نقطه شروع برای ایجاد دکوراسیون منزل دلخواه خانه جشن زیبایی معتبر از مواد طبیعی برای ایجاد یک فضای زیبا و دلپذیر کار می کنند.

مدرنیسم ۱۸۸۰ – ۱۹۴۰

جنبش مدرنیستی بر سادگی، وضوح فرم، و رعایت صدا در طراحی تأکید کرد. بعضی از چهره های اصلی جنبش عبارتند از: میس ون دو را، لوکوربوزیه و ائرو سارینن، که امضا آنها در میز همیشه محبوب سارینن و صندلی سارینن دیده می شود، مفهوم سبک طراحی است.

هنر نیوئورو ۱۸۹۰ تا ۱۹۲۰

شور و شوق پشت جنبش نوآوری در حال ساختن ظاهر طبیعی است که توسط عناصر گیاهی به وجود آمده است که عناصر منحنی امضا و اشکال ارگانیک را تحمیل می کند.

روز جهانی استعمار ۱۹۰۵ تا امروز

تجسم در U.S. و به دنبال سده سالگی، انقلاب استعماری الهام بخش از سبک های تاریخی نئوکلاسیک و گرجستان را یافت. تا به حال محبوب ترین سبک زمان تا جنگ جهانی دوم، برخی بر این باورند که راه اندازی خودرو کمک کرده است علاقه مردم به منابع تاریخی را جلب کند به عنوان آنها قادر به آزادانه بازدید از نشانه های مستند.

اکتشاف ۱۹۰۰ تا امروز

طراحی داخلی عجیب و غریب

بعضی از مورخان به افزایش نیاز به طراحان داخلی میپردازند که درک نحوه ترکیب طرحهای مختلف طراحی با اقتدار را برای افزایش شدید طراحان صنعت، به عنوان سبک التقاطی الهام بخش زیبایی شناختی.

سبک عجیب و غریب همه چیز در مورد هماهنگی و آمدن با هم از سبک های متمایز، بافت بافت ها و رنگ های متضاد برای ایجاد یک درهم آمی، اتاق زیبایی شناخته شده است که در مجله دکور خانه جایگزین نمی شود، زیرا این یک سبک طراحی است که طول می کشد و یک چشم بزرگ. و از آنجا که طراحي داخلي الكتيكي همه چيز درباره تجربيات و بازي است، با آزادی كه اجازه می دهد، لذت ببريد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مدرن ۱۹۱۸ تا ۱۹۵۰

طراحی داخلی مدرن با تمرکز بر روی درهای رنگی و رنگهای اصلی رنگی، در آن زمان، روند زیبایی شناختی طراحی شده به طور خیره کننده و بیش از حد تزئین شده را از بین برد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تماس با ما: ۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸   ۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۱