بهترین روش های بازسازی آشپزخانه 

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

THE BEST KITCHEN RENOVATION TRENDS

در این مقاله طراحان آریا سعی دارد بهترین روش های بازسازی آشپزخانه را به شما علاقمندان طراحی داخلی آموزش دهد.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

ایده های بازسازی آشپزخانه

همانطور که می توانید تصور کنید، در دکوراسیون آشپزخانه ایده های بازسازی آشپزخانه ممکن است ناخوشایند باشد زیرا شما ممکن است بدانید که در آن طراحی داخلی به راحتی شروع نمی شود و یا چگونگی شکل دادن بهترین شیوه عمل مشکل به نظر برسد.

بنابراین قبل از اینکه برنامه ریزی مراحل اولیه یک مجتمع کامل آشپزخانه را تنظیم کنید، لازم است بدانید که دقیقا چه موقع باید شروع کنید، و چه مقدار از بودجه ای که باید برای بازسازی آشپزخانه با آن کار کنیدنیاز دارید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا  همراه باشید.

برای شروع، از خودتان سوال کنید که اهداف خود شما چیست، چه چیزی از طرح آشپزخانه فعلی شما از دست رفته است و آنچه شما می خواهید ببینیدچگونه است؟

آشپزانی مشتاق، میزبان چاشنی و خانواده های مشغول، آشپزخانه شما احتمالا مرکز زندگی روزمره شما است و جایی که هر دو شکل و عملکرد بسیار مهم هستند. برای دانستن اینکه چگونه یک مجتمع آشپزخانه کارشناسی ارشد طراحی و بازسازی کنید، ما همه چیزهایی را که لازم است در مورد تعمیر مجدد آشپزخانه خود برای نهایی شدن ارتقاء  زندگی بهبود ببخشید، گردآوری کرده و از پیمانکار مناسب برای انتخاب کاشی و سخت افزار backsplash استفاده می کنیم.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

ما طراحان داخلی و تجارب خود را برای بهره برداری از بهترین شیوه ها کشف کردیم و بهترین ایده های بازسازی آشپزخانه را کشف کردیم و ایده های تزئینی مورد علاقه ما را از لوازم نوآورانه به جزایر بودجه و صبحانه های جذاب جمع آوری کردیم. راهنمای نوسازی ما را پوشش داده اید، آیا شما در حال برنامه ریزی یک آشپزخانه کامل هستید یا به سادگی در جستجوی لوازم جدید به روز شده و یا نیاز به الهام بخش برای بازسازی آشپزخانه رویای خود دارید.

برای شروع کار با آوردن ایده های آشپزخانه خود به زندگی، ما به دکور آشپزخانه و روند نوسازی آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ نگاهی خواهیم انداخت و از نظریۀ حکمت دکوراتور ما خلاص شد. از بهترین در آشپزخانه به روز شده، به آنچه پرش به خارج، در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن برای خلق قلب خانه خود را با اعتماد به نفس و سهولت.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

اگر چه ما سهم عادلانه ما از مواد مختلف آشپزخانه را دیدیم، محبوبیت پایان دادن به کوارتز درخشان همچنان به پایان رسیده است، زیرا یکی از مواد مورد درخواست برترین مشتری ماست و دلیل خوبی است.

و علاوه بر یک نگاه بی نظیر بزرگ، کوارتز عملا غیر قابل خراب شدن است زیرا یک سطح سخت تر تولید می کند – فقط مطمئن شوید که از گرمای بیش از حد اجتناب کنید زیرا گلدان های داغ می توانند به راحتی مواد را آسیب برسانند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بدون GRANITE بیشتر؟

یکی از عواملی که در دهه ۱۹۹۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ به چشم می خورد، ما خوشحالیم که گزارش می کنیم که گرانیت همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد؛ چرا که تمایل دارد دکور آشپزخانه را به نمایش بگذارد و در عین حال ظاهری عادی به نظر می رسد.

گرانیت به علاوه گرانیت فوق العاده متخلخل است و می تواند باکتری ها را جمع آوری کند اگر به درستی از آن مراقبت نشود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه WHITE

در حالی که هیچ انکار تجرد بی انتها از یک آشپزخانه سفید بسیار روشن، وجود دارد، بسیاری از گزینه های فوق العاده برای گرفتن برای یک نگاه ثروتمند و سمی وجود دارد.

و باید بدون گفتن این باشد که همه آشپزخانه های سفید برای تمیز نگه داشتن روزانه بسیار سخت تر است، پس چرا در نظر گرفتن برخی از رنگ های متمایز برای ایجاد یک آشپزخانه به یاد ماندنی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

TONE MOODIER را تنظیم کنید

به جای روشنایی اپتیکی سفید، در یک آشپزخانه خود را با رنگ های جذاب و غیر منتظره تنظیم کنید تا یک ظاهر غنی تر و ظریف تر ایجاد کنید.

از ساعت شبانه، رنگ سال ۲۰۱۲ رنگ تیره و دراماتیک سبز رنگ قرمز مایل به زرد یا حتی پر جنب و جوش تر، در نظر گرفتن اضافه کردن احساس انرژی بالا با رنگ هایی که باعث احساسات و روح مثبت است.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

MATTE همه چیز

چه کسی لمس نرمی مات را دوست ندارد؟ و خوشبختانه برای شما، ما متوجه شدیم که نمایشگاه ها پر از کابینت های مات و لوازم است که در حالی که جذاب، در نهایت بسیار آسان تر برای حفظ تمیز و مطمئن هستند که از سبک در هر زمان به زودی به لطف دلپذیر خود را برای همیشه لطفا.

خلاصه ای از تمایل به رفتن به آشپزخانه های سفید، ایده های طراحی آشپزخانه سیاه و سفید و مودیر، مطمئنا به سرعت یک حس ظریف درام را به هر خانه اضافه می کنند، برای مدیریت راحت تر، جایگزین ظریف برای عاج استاندارد است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

GRID MOTIFS

همانطور که زمان برای خطوط تمیز و متقارن تماس می گیرد، ما می بینیم که نقاشی های شبکه ای که به عنوان سبک لایک برای ظاهر صنعتی در همه جا در مقابل سیاه و سفید برای ویندوز، درب و کابینت استفاده می شود.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

کاشی های اسپانیایی و رومانیایی

توجه داشته باشید عجیب و غریب به دکور آشپزخانه خود را با کاشی های الهام گرفته از اسپانیایی و مراکش الهام گرفته از پیچیده الگوی دیجیتال و backsplashes برای تاثیر بسیار چشمگیر بصری از کاشی های مترو در حال حاضر مشترک است.

ترکیب و مطابقت

با مخلوط های غیرمنتظره ای از کابینت به کفپوش، با یک ترکیب بی نظیر و شخصی به خانه خود، که در یک جهت طراحی قطعی به دام افتاده است، ایجاد نشود.

در عوض، مبلمان آشپزخانه های نمایشی را با آزادی آزمایش کنید و حس بازی را در سرتاسر آن مشاهده کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

پایان فولاد ضد زنگ

مانند هر روند طراحی داخلی خوب، یک نقطه وجود دارد که در آن همه عناصر دکور را اغلب دیده اید.

بنابراین پیشنهادات لوازم فولادی ضد زنگ، لوازم جانبی و لوازم جانبی را به پایان برسانید و برای قطعاتی که در تنهای استاندارد خنثی هستند ساده تر و یا با عناصر رنگارنگ و الگوی رنگی برای اظهارات نهایی در گفتگو شروع شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مکان های روشن و راحت

اگر چه محدوده و هود می تواند سرمایه گذاری های قابل توجهی باشد، طراحان داخلی ما همچنان به دنبال پیدا کردن در سایه های شگفت انگیز از پاستل سرد و آرام به رنگ های اولیه هستند.

هیبرای امبرس

در آشپزخانه، واقعا کمتر می تواند به این معنی باشد که کوچکترین ارتقاء می تواند فضای بیشتری برای زمان آماده سازی و راه حل های ذخیره سازی اضافه کند.

با توجه به مفهوم Hygge، حتما مطمئن شوید که سطوح بدون چسبندگی هستند و در مورد جایگزین برای کابینت های بالا از قفسه ها تا هنر فکر می کنید – نام آن را ذکر کنید.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

MINDFUNNESS

برای یک خانه مدرن معاصر، به روز رسانی آشپزخانه خود را با کابینت خالص بافته شده و از بین بردن ریخته گری و اتمام سنگین و رفتن برای خطوط بی انتها به عقب مجذوب برگشت در سراسر خانه خود را به طور کامل حداقل.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

همانطور که ایده های طراحی آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ برای نقاط پاکسازی در بالای کابینت های پایین تر، انتخاب می کنند، در زیر دستگاه های ضد ویروس مانند مایکروویو ها و لپ تاپ ها را از بین ندهید زیرا لکه های بالا خالی می شوند.

سقف شیشه ای

فوق العاده سرد و حداقل برای بوت شدن، آلبوم Falmec هود، احتمالا یکی از نوآورانه ترین دکوراسیون دکور آشپزخانه ما در سراسر سنین است.

لاغر، براق و آسان برای پنهان کردن، آن را برای یک جایگزین عالی برای کلاه های برجسته بزرگ ساخته شده است.

نگه داشتن حداقل تم های طراحی آشپزخانه در اواخر، ما سهم منصفانه خود را از backsplashes بتونی، countertops و کف پوش دیده ایم، زیرا آنها گزینه های عالی برای آشپزخانه بودجه مناسب هستند و فورا اتاق را مدرن اما صنعتی یاد می دهد.

اگرچه ممکن است در یخچال جدید بازار نباشید، در مورد گزینه های بیشتر عمودی گسترش یافته ای که در اواخر به وجود می آید، فضای کمتری را می گیرید و تاثیر آشپزخانه بیشتری نسبت به ارتفاع استاندارد می تواند داشته باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سطوح Terrazzo در سالهای ۵۰ و ۶۰ و در سالهای دهه ۸۰ احیا شد، سطوح ترازو همچنان به عنوان مدرنترین و مدرن ترین طراحی طراحی مدرن مدرن در میان هستند.

علاوه بر این، سطوح Terrazzo حتی یک اکستنشن کوچکتر از آشپزخانه را نیز می برد.

بهترین روش های بازسازی آشپزخانه
بهترین روش های بازسازی آشپزخانه

IDEAS SMART KITCHEN

پیشرفت های تکنولوژیک همچنان به افزایش زندگی روزمره ما می انجامد، اما جای تعجب نیست که جنبش در نهایت به آشپزخانه ما راه پیدا کرد.

از کنترل های کنترل از راه دور به یخچال های صفحه نمایش هوشمند، مقدار زیادی از به روز رسانی های نابغه ای برای استفاده از بهترین ایده های طراحی آشپزخانه وجود دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طلایی و سیاه
black-gold-kitchen-renovation-trends-

بی نظیر در تجدید نظر و مطمئن برای اضافه کردن ظرافت آسان به هر آشپزخانه، کابینت سیاه و لوازم خانگی که با استفاده از لهجه های طلایی یا مس و سخت افزار ساخته شده است، برای یک ژست بزرگ در هر آشپزخانه ایجاد می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.