بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

۱۰BEST INTERIOR PAINT COLORS FOR 2019

طراحان آریا در این مقاله راجع به بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ با شما علاقمندان به دکوراسیون داخلی سخن می گوید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا  همراه باشید.

در مقاله زیر بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ را از بهترین طراحان داخلی جهان برای شما معرفی می کنیم.

از آنجا که هیچ دیواری در منزل شما نباید به عنوان یک بوم خالی باقی بماند، ما به دنبال رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ می رویم تا قبل از پایان فصل تابستان الهام گرفته شود و ما الهامات کامل را در اختیار داریم.

کدام رنگ بهتر است که در اتاق هایی که در سرتاسر خانه شما هستند،استفاده شود؟

با رنگ های ایده آل دیوارهای لهستانی را رنگ کنید تا بتوانید گفتگو را شروع کنید، شروع بصری را در هر اتاق انجام دهید، ۱۰ ایده بهترین ایده های رنگی را در سال آینده و بعد از آن ببینید.

و ما شرط می بندیم که شما در برخی از ایده های رنگی شگفت زده خواهید شد تا پیش بینی سالانه Pantone را به دست آورید و به آسانی می توانید آنها را به خانه تان معرفی کنید، زیرا گاهی اوقات همه چیز به دست می آید یک رنگ جدید برای رنگ آمیزی اتاق است. برای اینکه آن را برای شما راحت ترکنیم!

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

HAZELNUT
دیوار الهام بخش رنگ فندقی

سایه های خنک و خیره کننده از رنگ های فندق رنگ مطمئن هستند که هرگز از سبک بیرون بیایند و حتی با مبلمان موجود نباشند، زیرا این امر باعث می شود که یک آرامش بخش به یک رنگ برسد.

برای ایده های رنگی فندقی در خانه خود، یک بررسی سریع از اتاق به اتاق نمایید و بررسی کنید که فضاهای نیاز به روشن شدن و گرفتن نور بیشتر به عنوان سایه های مختلف فندقی بزرگ برای  گرفتن نور ! برای ایجاد یک اتاق بزرگتر از آنچه که است!اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

طراحی داخلی با رنگ خاکستری  ۲۰۱۹

اگرچه رنگ خاکستری کوهی یکی از کلاسیک ترین رنگهای  طراحی داخلی است که به دنبال جایگزین های مدرن برای ایده های رنگی بی نظیر است، اما در مقابل گزینه های تزئینی بنفش ۲۰۱۹ وجود دارد.

برای اولین بار، علاوه بر این، یک بنفش سبز، گرم تر و خشن تر و شاداب تر می شود. و همانطور که برخی از طراحان ما رنگ های مورد علاقه در منزل داخلی رنگ در اطراف سایه های خاکستری متورم می شوند، گزینه ای که دارای رنگ های بنفش می باشد، جایگزین طراوت می شود و همچنین به اندازه کافی ظریف می شود تا از آن راحت بماند. ما اخیرا یک مورد قوی برای رنگ بر روی یک پروژه طراحی داخلی در بروکلی ایجاد کردیم که با احساس گرم و مرسوم زنده شد.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

سبز تیره
رنگ های داخلی رنگ سبز معاصر

رنگ سبز تیره از بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ می باشد .و به طور رسمی “شب تماشا” و یکی از رنگ های رنگین پوست ۲۰۱۹ پانتوون نامیده می شود، رنگ اساسا سبز شکارچی ثروتمند است که تاکنون از ۹۰ سال قبل در طراحی کانون طراحی داخلی تا این اندازه زنده نمانده است.

از حالت خاموش به خمیده، این روند عمیق رنگ سبز می تواند به تقلید از احساس گیاهان سرسبز و قدرت شفا طبیعت در خانه شما در حالی که تنظیم تن با یک رنگ پایه قوی است.

برای طراحان رنگ رنگ سبز شکارچی و بطری، طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند که این روند باید برای اتاق های روشن و بزرگ محفوظ بماند زیرا شدت آن می تواند فضاهای کوچک را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را تیره تر کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

و همانطور که همیشه، با توجه به آوردن آخرین رنگ های رنگی در خانه خود، فکر می کنم در مورد آنچه که با شیوه زندگی، طعم و جهت طراحی شما کار می کند، به عنوان یک روند رنگ رنگ ارزش فداکاری زیبایی های شخصی خود را.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

پاستل های خرد شده
الهام بخش رنگ پرده رنگ پریده خاموش!

مشتقات پاستل در گچ، زنگ های خفیف، تجدید نظر آرامش بخش است که آنها را به یک جرقه تقلیل داده می شود که مناسب برای اتاق های خنثی جنس و مکان های مشترک مانند آشپزخانه و حمام است زیرا آنها وظیفه دو وظیفه را انجام می دهند و علامت های ناخوشایند روزانه را پنهان می کنند. به علاوه، پاستیل های خاموش برای یک پس زمینه گرم برای طراحی مینیمالیستی ایجاد می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ما دوست داریم که چگونه آشپزخانه برجسته در بالا ترکیب آخرین رنگ و یک backsplash سنگ مرمر دراماتیک در لحن های تعجب است که مطمئنا آن را بیشتر به یاد ماندنی از یک آشپزخانه سیاه و سفید استاندارد است.

رنگهای رنگ پاستیل خام مشابهی را دنبال کنید اگر به دنبال غیر منتظره هستید بدون اینکه متعهد به یک روند رنگی درخشان باشید یا آخرین رنگهای رنگی به عنوان رنگ «آن» به شما پیشنهاد شده باشد، چرا که در بلند مدت از آن خسته میشوید و خطر رنگ رنگ های مشابه را به عنوان دوستان و همسایگان خود اجرا کنید.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

لعاب SOFT
رنگ داخلی دیوار رنگ خاکستری

روح میامی را با زرق و برق دار بیرون بکشید. برای کسانی که با سر و صدا و روح خاکستری، رنگ های رنگی نرم رسوبی جایگزین های عالی برای گوزن ها و قهوه ای ها هستند، چرا که آنها در هر اتاق خلوت آفتابی خاص و ظرافت گاه به گاه ظاهر می شوند.

فکر می کنید Terra Cotta، Caramel، گل میخک، و رنگ های داخلی رنگ نارنجی سوزانده شده است که شخصیت بیشتری نسبت به خنثی هرگز می تواند داشته باشد.

برای این روند طراحی داخلی، ما پیشنهاد می کنیم برای آخرین رنگ های رنگی که به غیر معمول غلبه می کنند، در رنگ های خاکستری به منظور ایجاد هر یک از ویژگی های موجود در خانه شما یا رفتن به یک دیوار لهستانی یا backsplash و ببینید که چگونه به طور موثر رنگ می تواند اتاق را افزایش دهد , خلق و خو با سهولت عوض شود.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

BLUES جدید
اتاق آبی رنگ زندگی

برای سنت گرا با رویکرد گاه به گاه به طراحی داخلی، زغال چوب آبی، یخ آبی، خاکستری آبی و پودر آبی بسیار کم رنگ، گزینه های عالی برای رنگ های رنگی هستند که از هر روز دور هستند اما هنوز ظریف نیستند تا اتاق را بردارند .اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با مقدار بی حد و حصر ایده های رنگ آبی رنگ جایگزین در دسترس است، هیچ محدودیتی برای تعداد مسیرهایی که می توانید با این لحن دلخواه وارد شوید وجود ندارد.

فقط مطمئن شوید که هر رنگ داخلی خانه آبی رنگ شما را برای حفظ و تسکین می دهد و برای اجتناب از یک رنگ سنگین است که باعث می شود یک اتاق احساس کوچکتر، تیره تر و در ۸۰ پیچ و تاب زمان دریایی گیر کرده است. به طور کلی، هنگام رفتن به رنگهایی که شناخته شده برای ترک یک تاثیر اولیه اولیه، آن را با یک پالت رنگ خیره کننده تر و ظریف تر رنگ می کنید تا طولانی ترین انتخاب را انتخاب کنید.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

خردل خنثی

رنگ های رنگ دیواره خردل

برای کسانی که به دنبال پاپ رنگ و جایگزین برای طلا هستند، خردلی عمیق برای فورا ایجاد زمینهه کانونی غنی است و برای رنگ های رنگی هوشمند برای دیوارهای لهستانی و حتی تر و تمیز کردن.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای رنگ های داخلی خانه خردل خاموش و خزه ای برای ایجاد عمق تحریک آمیز، و به زیبایی دکور و هنر برجسته کنید زیرا گاهی بهترین ایده های رنگ  در دوزهای کوچک استفاده می شود.

غبار
بهترین رنگ های داخلی دیوار رنگ ۲۰۱۹

رنگ های غیر رنگی، رنگ های داخلی داخل خانه ممکن است از مخلوط سبز و سبز با رنگ نارنجی خاکستری و بنفش سبز رنگ باشد اما از رنگ قرمز عید پاک است.

در عوض، این روند رنگ را به عنوان یک بوم خالی برای دکور کردن تمام رنگ ها و سبک ها به عنوان نقطه شروع بسیار جالب تر نسبت به پایه های سفید و سفید، و همچنین مانند خاموشی های پاستیل، یک رنگ ملایم برای پوشش دادن پرده ها به راحتی فکر کنید.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

مغز
رنگ دیوار اتاق های قارچ معاصر اتاق نشیمن

به روز رسانی عصر محبوب ۷۰ ساله، رنگ قهوه ای و رنگ  زنگ دار، قارچ تازه به نظر می رسد دوباره با تشکر از قدردانی تازه برای همه چیز طبیعی اما moody.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یکی از رنگ های مد و رنگ مورد علاقه ما برای سال ۲۰۱۹،و از بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ رنگ سایه های قارچ  است .سایه های قارچ نیز خنثی جنس، بی اعتنایی در تجدید نظر و به اندازه کافی منحصر به فرد برای مهمانان است برای خانه های خود توجه داشته باشید. به علاوه، به نظر می رسد با مبلمان و لوازم جانبی طبیعی همانطور که در اتاق بالا دیده می شود، عالی است.

بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال 2019
بهترین رنگ های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹

سرخ
رنگ رنگ دیوارها

کامل خاکستری بژ و یک جایگزین غنی برای همه دیوارهای سفید، رنگ های رنگ زرد و سفید، یک بوم تقریبا خالص را فراهم می کند که چیزی جز ملایم نیست.

اگر چه قبل از اینکه استاندارد به عنوان یکی از بهترین رنگهای رنگی در سال ۲۰۱۹ انتخاب شود، استاندارد باید باشد، اما این یک روند رنگی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. در حقیقت، طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند ایده های رنگ پوست را در کل خانه خود در نظر بگیرند و نه فقط یک اتاق به عنوان یک سایه که با همه چیز، همه جا کار می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.