بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما

 بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما

آیا شما به دنبال بهینه سازی یک خانه کوچک هستید؟ ما در این مقاله با ارائه راهنمایی و ترفندهای مفید برای کمک به شما ،برای طراحی داخلی و تزئین فضاهای کوچک استفاده می کنیم.بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما را از ما بشنوید!

در مورد دکوراسیون فضای کوچک هوشمند بودن از لحاظ عملی مهم است – پس از همه، ذخیره سازی زیربنایی بسیار زیادی وجود دارد که با چند ترفند، شما می توانید فضای کوچک خود را به فضایی بزرگتر تبدیل کنید.

ما در این مقاله بیش از چندین ترفند طراحی داخلی فضای تزئینی فضای آپارتمان کوچک، به خصوص در زمینه های اصلی مانند راه حل های ذخیره سازی خلاق، انتخاب مبلمان، و عناصر طراحی شیک و صرفه جویی در فضا را به شما ارائه می دهیم .

ما کمک می کنیم تا از فضای کوچک خود بیشتر استفاده کنید. از کلبه های دلپذیر به آپارتمان های کوچک استودیویی، فضاهای کوچک دارای پتانسیل بالایی هستند برسید. در اینجا چندتا  از بزرگترین ایده های ما برای کوچکترین اتاق ها وجود دارد … آنها حتی ممکن است شما را متقاعد کنند تا یکی از کوچکترین طرح های خانه ما را امتحان کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما
بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما

نکات مهم طراحی خانه کارآمد برای خانه کوچک شما
هشت توصیه ساده و کارآمد برای طراحی خانه برای خانه کوچک شما وجود دارد:

۱٫ آشپزخانه خود را در یک رژیم محدود قرار دهید

یخچالهای بزرگ و گاز را با مدل های ترموم جایگزین کنید. بسیاری از شرکت ها مدل های باریک دستگاه را به طور خاص برای افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می کنند، فروش می رساند. محدود کردن تعداد لوازم مورد نیاز برای آنهایی که در واقع استفاده می کنید  یا دستگاه هایی را پیدا کنید که برای بسیاری از عملکردها مانند یک کاسه توستر به عنوان توستر استفاده می شود.

۲٫ خطوط بینایی خود را پاک کنید

یکی از بزرگترین اصول طراحی خانه کارآمد، حفظ توهم فضا است. هنگام خرید لوازم یا مبلمان کاربردی، مواد را انتخاب کنید که خطوط بینایی را مانع نمی شود. به عبارت دیگر، به دنبال صندلی های راحتی تاشو، لامپ های اکریلیک و دیگر طرح های نفوذی اند. علاوه بر این، برای آیتم های بافتی به جای ساده نگاه کنید. به عنوان مثال، به جای شیشه ای صاف و روشن، برای شیشه های دارای طرح بروید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما
بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما

۳٫ بازتاب در همه جا

آینه ها یک دکور اولیه برای انجام هر اتاق اندازه هستند، اما مخصوصا برای اتاق های کوچک. آنها را در جایی که می توانید مشخص کنید. آنها را روی دیوارها و درهایتان ببندید یا یک آینه بزرگ روی دیوار بگذارید. این امر نه تنها باعث می شود که نور طبیعی به صورت آزادتر حرکت کند، بلکه توهم فضای بیشتری ایجاد می شود.

۴٫ حذف گوشه ها

یکی از بهترین راه ها برای حفظ فضای در خانه کوچک، قطع گوشه ها است. به معنای واقعی کلمه. فضای خود را با مبلمان گرد شده برای تحرک آسان در فضاهای کوچک پر کنید. زانو و بینی شما از شما تشکر می کنند.

۵٫ رنگ برای فضا

متخصصان تزئینات به شما توصیه می کنند که دیوارهای خود را یک رنگ نرم و سبک برای تمرکز بر روی چیزهایی که بیشتر جالب هستند، مانند یک دید خارج از پنجره خود، اگر اتفاق می افتد که یک یا یک قطعه خاص از مبلمان داشته باشید. رنگ های تیره تر در فضاهای بسته و به حداقل رساندن فضا. اگر فضاهای شما به طور طبیعی جالب باشد، آجری یا چوب سخت در معرض آن قرار دارد، به اندازه کافی از آن استفاده نکنید و از رنگهای مکمل استفاده کنید.

۶٫ دیوار کمتر است خانه وسیع تر است

به خاطر بسپارید: Clutter فضا را می کشد دیوارها را با مجموعه هنر عظیم خود جمع کنید. مبلمان خود را با چنگال های نازک پوشانیدنی نکنید – تعداد محدود را انتخاب کنید. و اگر فقط همه آنها را دوست داشته باشید، آنها را هر چند وقت یکبار مرتب کنید. این باعث می شود شما احساس راحتی کنید فقط به خاطر بازسازی.

 بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما
بهترین ترفندهای تزئینات فضای کوچک خانه ما

۷٫ چیزهایی را در معرض دید نگذارید یا ذخیره کنید

طراحی داخلی در راستای خط مشی ای که در بالا ذکر شد، ادامه می یابد: کمتر، بیشتر، فضانوردی را می کشد. اگر شما شناخته شده بیش از جمع آوری، سعی کنید برخی از مواد اضافی در ذخیره سازی، و یا چیزهایی را به خانواده و دوستان. شاید بخشی از آن را در eBay بخرید. اما فضای خود را با چیزهای تنگ نکنید. و اگر شما واقعا باید برخی از آن اطراف نگه دارید، با ذخیره سازی خلاق باشید. عطا را خریداری کنید که می تواند با وسایل شما پر شود. قفسه سینه را در انتهای تختتان قرار دهید و موارد اضافی را در آن ذخیره کنید.

۸٫ طرح های همه کاره را پیدا کنید

به جای خرید یک میز و یک میز، در نظر گرفتن یک تکه از مبلمان که می تواند به عنوان هر دو عمل می کنند و یا در نظر گرفته شده ساخته شده است. در فضاهای بسیار کوچک، یک تخت خواب است که می تواند همچنین به عنوان یک نیمکت یا یک تخت مورفی که برابر است به دیوار این ایده ها فضای فشرده ای را ایجاد می کنند که در آن پیکربندی می تواند براساس آنچه که برای آن نیاز دارید تغییر کند. مانند تبدیل یک دفتر خانه به یک اتاق مهمان استقبال در چشمک زدن. ایده های زیادی در سایت هایی مانند Pinterest و Houzz.com وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به نظر مورد نظر شما کمک کند و فضا را حفظ کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.