بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

Improve Your Work Day With These Home Office Flooring Ideas

تفاوت اصلی بین فضاهای کاری و داخلی در خانه شما قابلیت کارکردن است. دفتر، بر خلاف اتاق خواب، باید از لحاظ اقتصادی مؤثرتر از راحتی باشد و باید به گونه ای طراحی شود که کارآیی فردی را که در داخل کار می کند، افزایش دهد.

در عین حال،در دکوراسیون اتاق کار انتظار نمی رود که طراح به خاطر عملکرد، زیاده روی کند.

یک طراح خوب، بین آنها در کوچکترین دفتر خانه تعادل ایجاد می کند یا این که ایده انجام کار در واقع بخشی از یک اتاق با اهداف متفاوت  را در طراحی دکوراسیون اتاق کار است. اگر یک دفتر خانه کارکرد نداشته باشد، بی ارزش خواهد بود. به همین دلیل است که شما باید به هر جزئیات توجه داشته باشید.

آنچه ما می خواهیم بگویم اینست که ما کافی نخواهیم بود. چیزی که مردم اغلب در دفتر هستند. گزینه های کفپوش خانه خانه باید سخت و با دوام باشد، با ایده آل با بقیه دکوراسیون شما سازگار باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با این حال، ایده های کفپوش خانه ای که برای فضای مناسب شما مناسب هستند، می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما برخی از مقایسه های اولیه را انجام دادیم:

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

کف لمینیت Laminate floors

حتی اگر قیمت آنها نسبتا مقرون به صرفه باشد، کف لمینیتی با دوام و مقاوم است. آنها بسیار مقاوم در برابر لکه ها، سایش، خاک و سایش هستند. و آنها دفتر خود را گران قیمت چوبی بصری.

شما می توانید از کف لمینیت برای شخصی سازی فضای خود استفاده کنید: قابلیت انعطاف پذیری آنها به شما این امکان را می دهد که سبک ها و رنگ های متناسب با بقیه خانه های خود را انتخاب کنید.

با این حال، ورقه ورقه بهتر است در سطوح پایین تر، به دلیل صدای توخالی که در طبقه بالا قرار می گیرد ایجاد می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با این حال، اگر دفتر خود را نمی توان انکار کرد، شما همیشه می توانید استخدام یک پیمانکار متخصص برای نصب sublayments خاص و بالشتک اضافی.

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

کف سیمان Cement floors

در دکوراسیون اتاق کار خانه های لوکس و فضای اداری در سطوح ایده آل برای کف های سیمان / سیمان را ارائه می دهند. سیمان با دوام و قدرتمند است و می تواند به راحتی آن را با چند فرش در مکان هایی که در آن هنگام پای خود را در حال کار می اندازید، شکست دهد.

یکی دیگر از مزیت این است که آن را می توان به راحتی حتی در صورت آسیب جدی تعمیر (گاهی اوقات، آن را فقط چند دقیقه طول می کشد برای انجام این کار).اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

علاوه بر این، آن طولانی تر از مواد خام، خاکستری است که آن را استفاده می شود. آنها در تمام زنگ ها و سایه ها، گاهی اوقات حتی درخشان و یا جزئیات دقیق هستند که نور را در داخل اتاق نشان می دهند. این بدان معناست که شما می توانید طبقه های خاکستری را کاملا فراموش کنید.

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

فرش  Carpets

تابلو فرش برای انتخاب برخی از دفاتر مناسب می باشد. در حالی که برای نگهداری آنها دشوار است، فرش های نرم افزاری احساس گرما و راحتی می کنند و بسیار تمیز می شوند. به همین دلیل تنها حرفه های خاص می توانند از یک فرش در دفتر خود بهره مند شوند.

تابلو فرش برای انتخاب برخی از دفاتر مناسب می باشد. در حالی که برای نگهداری آنها دشوار است، فرش های نرم افزاری احساس گرما و راحتی می کنند و بسیار تمیز می شوند. به همین دلیل تنها حرفه های خاص می توانند از یک فرش در دفتر خود بهره مند شوند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تابلو فرش نیازمند تلاش خاصی برای زشت بودن نیست و می تواند از یک دیوار به سمت دیگر دیگر از بین برود اگر شما آنها را می خواهید. با این حال، سعی کنید چنین انتخاب کنید که در جایگزینی مبلمان مقاومت خواهد کرد و پس از چند سال، علائم سایش گسترده ای را نشان نخواهد داد.

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

کفپوش چوب سخت Hardwood floors

کفپوش چوب سخت انتخاب کلاسیک برای دفاتر خانه سنتی و قدیمی است که عمدتا به دلیل دوام آن انتخاب شده است.

علاوه بر این، چوب سخت یک گزینه بسیار زیبا است. کسانی که از نگهداری کف خود نگران هستند، می توانند قطعات مهندسی را برای دفاتر خانگی خود خریداری کنند.

با توجه به مزایای کف پوش چوب سخت در منطقه مسکونی شما، هیچ دلیلی برای “جست و خیز کردن” آن در فضای اداری وجود ندارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما نمیتوانید این کار را دردکوراسیون اتاق کار انجام دهید، اما برای جلوگیری از آسیب رساندن به اتلافات مختلف، تقریبا غیرممکن است. مزیت دیگری این است که کف پوش چوب سخت در بسیاری از رنگ ها و سایه ها، از خاکستر روشن به چوب ماهون زیبا ظاهر می شود.

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

کف کاشی Tiled floors

باور کنید یا نه، کاشی ها یک انتخاب عالی برای هر دفتر می باشند. با فرض اینکه شما آنها را به طور مساوی به دست آورید، آنها با دوام و تحسین و تحسین برانگیز شما پاداش می دهند. اما کاشی های نامرغوبی مستعد آسیب و ترک خوردگی هستند.

کاشی ها معمولا از ظروف چینی، سرامیک، سنگ (تراورتن طلای طلایی) یا حتی مواد بازیافتی ساخته می شوند. بسته به مواد، کاشی دارای ویژگی های مختلف: به عنوان مثال، کاشی های Sautillo مکزیکی متخلخل و سخت نگه داشتن.

از طرف دیگر، سنگ های طبیعی طبیعی، اندازه های مختلفی دارند و به این معنی است که شما باید آنها را در موزاییک و الگوهای جالب ترکیب کنید تا این تفاوت را استتار کنید.

مزیت دیگری از کاشی انواع شکل ها، بافت ها و رنگ ها است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین راه تصمیم گیری این است که شخصیت شما و ماهیت حرفه خود را در نظر بگیرید، در حالی که انتخاب سنگ های سنگین (برای مثال سنگ آهک) برای نقش های سختگیرانه ای بهتر است (کسب و کار، امور مالی، قانون، و غیره) هر دو گزینه، ظاهر و پیچیده را نگاه می کنند.

کف وینیل

کف وینیل مناسب برای صاحبان دفتر است که ترجیح می دهند دوام به زیبایی شناسی همراه باشد. شما هیچ مشکلی در تمیز کردن لکه های پایدار ندارید و در مورد شما نگران نباشید.

شما می توانید صندلی ها را به سمت رول رول کنید و یا کابینت ها را عوض کنید بدون اینکه از کف شما آسیب برساند. با این وجود چیزی که باید به یاد داشته باشید قرار دادن پد پا در زیر میز و کابینت است، بنابراین هیچ آسیبی برای آن وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، وینیل یکی از گزینه های سازگار با محیط زیست برای یک دفتر خانه است. این کاملا از مواد بازیافتی ساخته شده است، و آن را در یک رنگ سبز شگفت انگیز و انواع مختلف زنده است.

بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه 
بهبود روز کاری خود را با این ایده های کفپوش خانه

کف بامبو  Bamboo floors

بامبو ایده آل برای ادارات کوچک و متوسط ​​می باشد، زیرا شما اجازه استفاده از صندلی ها را دارید و در همان زمان یک طبقه جذاب دارید. علاوه بر این، آنها صاف، محیط زیست دوستانه و آسان برای حفظ.

همانطور که سعی می کنید از آنها محافظت کنید، بعد از چند سال، علائم “سایش و پاره شدن” را نشان می دهد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ترافیک پا و یا حتی تغییر تنظیمات مبلمان باعث می شود که ردیابی شود یا حتی به طور قابل توجهی به زمین آسیب برساند.

به همین دلیل است که شما باید کف پایدار را انتخاب کنید، ایده آل که با بسیاری از تشک های محافظ پوشیده شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چند راهنمایی اضافی

قبل از انتخاب کف مناسب برای دفتر خانه خود، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات زیر را داشته باشید:

آیا کف باید ترافیک زیادی را تحمل کند؟
آیا کف در معرض برف (یخ، برف، باران و غیره) قرار دارد؟
آیا طبقه کم نگهداری یک گزینه مناسب برای دفتر شما است؟
این سوالات به شما کمک می کند بهترین راه حل ها برای نیازهای شما را پیدا کنید.

قیمت، احتمالا مهمترین عامل شما است که باید در نظر بگیرید. شما نیاز به سرمایه گذاری در مبلمان، پرده، لوازم جانبی، و خدمات خود دارید.

با این حال، به یاد داشته باشید که طبقه واقعا می تواند در اتاق به نظر برسد و احساس شود، و آنها مورد مناسب برای صرفه جویی در دکوراسیون اتاق کار نیست.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.