بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

Kitchen remodeling: What you need to know before a kitchen makeover

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه بیش از جایگزین کردن backsplash قدیمی شما با یک به روز رسانی است.

برای هر جنبه ای از بازسازی آشپزخانه شما گزینه های متعددی وجود دارد. این فوق العاده سخت است که تصمیم بگیرید که برای دکور آشپزخانه خود را با گزینه های زیادی در دسترس داشته باشید.

ما شما را با لیستی از ترفندهای بازسازی آشپزخانه و راهنمایی هایی برای کمک به ایجاد ظاهر آشپزخانه به شما معرفی کرده ایم. بازسازی آشپزخانه بیش از یک به روز رسانی به سبک است.

این به روز رسانی پیچیده به عنوان یکی از مهم ترین اتاق در عملکرد خانه شما است. خیلی زیاد است که می تواند به اشتباه برسد – و بسیاری از شما می توانید مطمئن شوید که می رود درست است!

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

برنامه ریزی دکوراسیون آشپزخانه کلید است

هنگامی که آن را به یک آشپزخانه موفق بازسازی، برنامه ریزی تقریبا (اما نه کاملا) همه چیز است. در واقع باید زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی مجدد آشپزخانه خود از انجام هر نوع ساخت و ساز واقعی بدانید.

این کار بعدا به شما وقت، پول و کار سختی را صرفه جویی خواهد کرد. این امر برای کاهش ضرب وشتم ساختمانی انجام می شود و باعث می شود که شما در بودجه باقی بمانید.

انجمن ملی آشپزخانه و حمام توصیه می کند که برای برنامه ریزی آشپزخانه خود حداقل شش ماه طول بکشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که شما وسوسه ذهن خود را تغییر در ساخت و ساز و تغییر سفارشات، که باعث می شود هزینه های ساخت و ساز خود را به بالا و زمان بازسازی آشپزخانه طول می کشد تا طولانی تر کمک کند.

نکات بیشتر برنامه ریزی دکوراسیون آشپزخانه برای بازسازی آشپزخانه

وقت خود را برای مطالعه آشپزخانه موجود خود ببرید. اندازه گیری همه چیز را انجام دهید. درب ورودی آشپزخانه شما چقدر گسترده است؟ این یکی بسیار مهم است. بسیاری از صاحبخانه ها اشتباه رایج خرید یک یخچال بزرگ را پیدا می کنند تا متوجه شوند که حتی نمی توانند آن را درون دروازه قرار دهند.

برای کمک به جلوگیری از این نوع اشتباه پر هزینه، یک طرح آشپزخانه خود را با اندازه گیری برای درب ها، پیاده روها، شمارنده ها و هر چیز دیگری که ذکر شد، تهیه کنید. فراموش نکنید که اندازه گیری ارتفاع نیز بسیار مهم است.

به الگوهای ترافیکی توجه داشته باشید. عرض کاری شما باید حداقل ۴۲ اینچ باشد. اگر خانوار شما اغلب دارای آشپزهای متعدد در یک زمان باشد، باید حداقل ۴۸ اینچ باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه خود را با ارگونومی به طور عمده در ذهن خود طراحی کنید. محل کشوها و قفسه های کشویی را در بالای کابینت های پایه قرار دهید. دارای مقادیر متقابل است که می تواند تنظیم و بالا برود.

دیگ کوره را در آشپزخانه قرار دهید تا یک محدوده باشد. ویژگی های خاصی وجود دارد که آشپزخانه شما را برای هر کسی در دسترس قرار می دهد و یک مکان دلپذیر برای کار کردن است.

طرح هایی برای پیش بینی نشده. شما می توانید هر جزئیات جزئی آشپزخانه خود را به طرز چشمگیری برنامه ریزی کنید تا تعداد ناخنهایی که نیاز دارید را بسنجید اما موارد غیر منتظره همچنان اتفاق می افتد.

آمادگی انتظار برای غیر منتظره را داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کمی برای آرام سازی آشپزخانه خود در طرح خود وجود دارد. اگر می خواهید با شکرگزاری انجام شود، پیش بروید و قبل از هالووین برنامه ریزی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

قبل از اینکه شما شروع به ساخت ساخت و ساز واقعی آشپزخانه کنید، زمان را انتخاب کنید تا وسایل و مواد خود را انتخاب کنید. این به پیمانکاران اجازه می دهد تا قیمت ها را دقیق تر کنند. همچنین باعث کاهش احتمال وقوع تاخیر ناشی از سفارشات برگشت خواهد شد.

اگر نیاز دارید از یک طراح آشپزخانه کمک بگیرید. نگران نباشید این نوع کمک را پیدا کنید. این طراحان آشپزخانه حرفه ای می تواند به ساده سازی روند بازسازی آشپزخانه کمک کند.

طراح آشپزخانه خوب به شما در تصمیم گیری های سبک کمک خواهد کرد، بسیاری از مشکلات بالقوه را پیش بینی می کنید و قراردادی ها را برنامه ریزی می کنید. Fess تمایل دارد حدود ۵۰ تا ۱۵۰ دلار در ساعت اجرا شود که باید بین ۵ تا ۱۵ درصد کل هزینه پروژه بازسازی آشپزخانه شما باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر تصمیم به تغییر ردۀ آشپزخانه خود دارید، هزینه های خود را به سرعت افزایش می دهید. هیچ چیزی باعث صرفه جویی در هزینه های آشپزخانه شما نمی شود بلکه سریع تر از تغییر محل برق، لوله های لوله کشی و از بین رفتن دیوارها. این نیز منطقه ای است که مشکلات پیش بینی نشده رخ می دهد.

اگر شما می توانید، لوازم، وسایل آب و دیوارها را در همان مکان ها حفظ کنید. این شما را در هزینه های تخریب و بازسازی صرفه جویی خواهد کرد. IT نیز کاهش قابل توجهی از آوار و گرد و غبار ایجاد شده توسط این پروژه را کاهش می دهد.

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

 درباره لوازم خانگی واقع بین باشید

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه خود هستید، همه چیز خیلی ساده است. این امر به راحتی در محدوده چشمگیر قرار می گیرد، مثل شیب تجاری شش درجه ای یا یک یخچال با نام تجاری لوکس. با این حال، چیز این است که این وسایل گران و بزرگ ممکن است واقعا مناسب مناسب برای شیوه زندگی و یا نیازهای آشپزی شما باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بیش از هر چیز دیگر، لوازم ابزار هستند. آنها عمدتا در مورد پخت و پز و ذخیره مواد غذایی هستند. بازسازی آشپزخانه شما نباید در مورد ابزارهای خود باشد، بلکه باید در مورد قابلیت و طراحی آشپزخانه شما باشد.

مگر اینکه شما یک آشپز استثنایی هستید که اغلب آشپزی می کند، پول خود را از راه های هوشمندانه تر از این وسایل بسیار جذاب استفاده کنید. تمرکز بر بودجه خود را در ویژگی های بلندمدت که ارزش آشپزخانه و خانه هایتان را مانند کف و کابینت ها افزایش می دهد.

لوازم مورد نیاز شما باید توسط مارک های مورد اعتماد که دارای نشانه های بالا از گزارش های مصرف کننده و بررسی کاربران آنلاین هستند، ساخته شود. برای اکثر مردم، این یک استفاده ارزان تر از منابع است و همچنان در آشپزخانه های خود یک ظروف عالی ایجاد می کند.

هنگامی که شما برای راهاندازی مجدد آشپزخانه خود برنامه ریزی می کنید، نگاهی به بازار می اندازید و تصمیم می گیرید که آیا شما نیاز به بازسازی آشپزخانه کم، متوسط ​​یا بلند دارید. تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما و موقعیت شما مناسب تر باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هزینه ها می توانند طیف وسیعی از $ ۲٫۰۰ برای رنگ ساده و ارتقاء سخت افزار به $ ۵۰٫۰۰ برای نصب صفحات گران قیمت و وسایل لوکس داشته باشند. یکی از راه های جلوگیری از سرماخوردگی، داشتن محله شماست.

اگر شما در حال انتخاب تراورتن در خانه ی کوچک خود هستید، احتمالا به سرمایه گذاری خود نخواهید رسید. از دست دادن می تواند حتی بدتر باشد. شما هرگز فرمیکا را که در خانه بالا استفاده می کنید مشاهده نخواهید کرد و احتمالا تبدیل به یک مانع برای فروش خانه به تنهایی خواهد شد.

بدانید که چه نوع خانه ای دارید و چه آشپزخانه بهترین آن را دارد. سعی نکنید یک آشپزخانه سبک گیاه ۱۹۵۰ را به یک فضای آشپزی معاصر برساند. هر خانه، صرف نظر از اینکه چگونه فروتن است، در یک سبک معماری خاص ساخته شده است. بهترین کار این است که با آن کار کنید، نه در برابر آن.

این به شما در بسیاری از سطوح کمک خواهد کرد. شما از هزینه گذر از هزینه اجتناب می کنید و زمان زیادی را صرف انجام تعمیرات کامل می کنید. شما همچنین از آشپزخانه ای که به نظر می رسد در خانه دیگری قرار دارد، اجتناب کنید. باز هم، این چیزی است که برنامه ریزی دقیقی به شما کمک خواهد کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

پیگیری روند اصلاح آشپزخانه را دنبال کنید

دنیای بهبود آشپزخانه همیشه چیزی جدید برای ارائه دارد. اگر از آخرین تکنیک های پیشرفته و پیشرفت های آشپزخانه پیروی کنید، ممکن است بتوانید نسخه های ارزان تر و اکولوژیک تر از جدیدترین ظاهر را پیدا کنید.

اصلاح لوله کشی که در آن است

کمی در طول بازسازی آشپزخانه گران قیمت است به عنوان در حال حرکت آب و خطوط گاز به جای حرکت اجاق گاز، غرق، اجاق گاز و یا ماشین ظرفشویی. این خصوصا در مورد خانه های قدیمی تر است. سعی کنید هر چیزی را که به آن متصل است، نگه دارید.

این به شما این امکان را می دهد که از بودجه خود در سایر عناصر موثر تر آشپزخانه خود استفاده کنید. کلید این است که پول را به نحوی که موثرتر است استفاده کنید. اغلب، جایگزین کردن یک سینک یا سایر دستگاه های بزرگ، راهی بهتر برای به روز رسانی نگاه آن به جای حرکت دادن آن است، مگر آنکه شما به طور کامل آن را داشته باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نگاهی به طرح طبقه بندی غلط

اگر شما بودجه ای دارید که به شما اجازه می دهد که لوازم خود را تغییر دهید، این چیزی است که واقعا احساس می کنید که باید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که در مورد طرح طبقه بندی خود به اندازه کافی فکر می کنید. آیا به الگوی ترافیکی طبیعی مثلث آشپزخانه که بین یخچال و فریزر و اجاق گاز شکل می گیرد، حفظ می شود؟

آیا ماشین ظرفشویی در کنار سینک شما وجود دارد؟ اگر این کار را نکنید، وقتی به داخل اتاق بروید، ظرف غذا را در دست بگیرید. ممکن است به نظر می رسد که قرار دادن یک ماشین ظرفشویی در مقابل مخزن، پول را صرفه جویی می کند، و ممکن است، اما همچنین باعث می شود تا سال ها بعد از آن شما باید تمیز کردن قطره ها را روی کف بپوشانید.

کابین های موجود خود را پاک کنید

اگر کابینت آشپزخانه کنونی شما از چوب با کیفیت و در شرایط کار خوب ساخته شده باشد، صاحب خانه بسیار خوش شانس هستید. وضعیت کابین های موجود یکی از اولین اقدامات طراحان حرفه ای آشپزخانه است. فریم های کابینت برخی از گران ترین اجزای یک مجتمع آشپزخانه هستند.

در صورتی که آنها قابل بازیافت باشند، آسان ساختن کابینت ها آسان است. سه روش معمول برای بازپرداخت کابینت های کیفیت موجود شما وجود دارد و هزاران دلار صرفه جویی می کنید: اضافه کردن درهای جدید و درب کشو، لمینیت مجدد قسمت های جلو و جلو و یا بازپرداخت آنها.

اگر در دکوراسیون آشپزخانه تصمیم به ساخت کابین موجود خود دارید، اسپری آنها را رنگ کنید. تمام کابینت ها را تمیز کنید و به آرامی شسته شوند، سپس نقاش خود را وارد کنید و اسپری کنید. این یک پروژه نیست که باید سعی کنید خودتان انجام دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این واقعا بزرگ نیست اگر شما سعی می کنید از یک کاناپه اسپری رنگ اسپری از فروشگاه سخت افزاری استفاده کنید. واقعا حقیقتا وحشتناک خواهد بود. یک کار اسپری حرفه ای، حتی کابینت های زشت ترین کثیف را به نظر می رساند که فقط از کارخانه آمده است. اگر سعی کنید آن را با خودتان انجام دهید، به سادگی نمیتوانید همان نگاه کنید.

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

در حالت ایده آل دکوراسیون آشپزخانه ، یک آشپزخانه مرتب شده است تا جریان صاف بین یخچال، اجاق گاز و غرق شود. این امر باعث می شود که طبخ غذا آسان تر شود و به آماده سازی غذا کمک می کند تا فرآیند نرم تر انجام شود. سعی نکنید هر گونه مانعی را برای جریان بین نقاط مختلف این مثلث آشپز ایجاد کنید.

این یکی از مهمترین عناصر در ساخت آشپزخانه مجدد آشپزخانه شماست که یک فضای کاملا کاربردی است. همچنین مهم است که ترافیک را از این منطقه حفظ کنید. شما نمی خواهید کسی که زیر پا قرار بگیرد، وقتی چیزی را از آشپزخانه خارج می کنید یا از پختن پتو.

سعی نکنید از روی سخت افزار جدید خجالت بکشید
شما می توانید یک انتخاب بسیار بزرگ از سخت افزار درب عالی در هر فروشگاه مجازی خانه پیدا کنید. یک انتخاب از دستگیره ها را انتخاب کنید و آن ها را تکمیل کنید که سبک معماری خانه شما را تکمیل کند. جلوگیری از برش گوشه ها.

شما نمی خواهید آشپزخانه جدید خود را به نظر ارزان و hokey. حذف و جایگزینی هر لولای رنگی با نام تجاری جدید براق. این می تواند به طرز ناخوشایندی وقت گیر باشد اما در واقع واقعا ارزان است و تفاوت زیادی در ظاهر آشپزخانه های بازسازی شده شما خواهد داشت.

مراکز بزرگ بزرگ خانه معمولا خدمات طراحی مبتنی بر کامپیوتر را به شما کمک می کنند تا آشپزخانه خود را بازسازی کنید. آنها همچنین متخصصان موجود برای کمک به شما دارند. این افراد در لبه اولی از آخرین روند طراحی آشپزخانه قرار دارند. خدمات آنها معمولا شامل خدمات یک به یک مشتری می شود.

آنها اغلب می توانند مشاوره های خانگی انجام دهند و حتی خدمات کامل مدیریت پروژه را ارائه دهند. آخرین، اما نه کم، آنها می توانند به شما در نصب خدمات برای لوازم و قطعات بزرگ سخت افزاری کمک کنند که زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید
بازسازی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی داخلی آشپزخانه باید بدانید

اجتناب از تقسیم لوازم خانگی در دکوراسیون آشپزخانه

اگر شما محدوده های جدید، یخچال ها یا ماشین ظرفشویی را با یک نام تجاری خریداری کنید. تولید کنندگان لوازم خانگی خطوط با قیمت مناسب و با قیمت مناسب را ایجاد کرده اند که شامل مجموعه ای کامل از همه چیز مورد نیاز شما هستند. آنها هم اکنون معمولا تمام وسایل لوازم خانگی خود را در رنگ های مختلف از رنگ سیاه و سفید تا رنگ های عجیب و غریب تر رنگ می کنند.

همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که کمی تحقیق و برخی از خرید در اطراف و شما مجموعه ای از لوازم مقرون به صرفه است که به نظر بسیار بالا پایان پیدا کنید. اگر همه آنها مطابقت داشته باشند، یک طراح بزرگ را به قیمت بسیار کم نگاه دارید.

به خاطر داشته باشید که بودجه برای سینک ها و سایر لامپ ها
دکوراسیون داخلی و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اتاق بازرگانی آشپزخانه: آنچه شما قبل از طراحی آشپزخانه باید بدانید منبع: D.K. Boos Glass Inc

این یک هوشمند است تا بهترین اتصالات ممکن را بدست آورد. این سوپاپ باید دارای یک پیوست اسپری یا یک گوزنک با یک سر قابل جدا شدن باشد. این امر باعث می شود تا ظروف شستشو بسیار ساده تر شود. این چیزی است که ارزش پول را صرف آن می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تفاوت بین یک خوب و یک عالی، معمولا بین ۵۰ تا ۵ دلار است. همچنین سعی کنید به یکی از پایه های ثابت ثابت بپردازید، زیرا اتمسفر های ترکیبی اغلب شبیه یک کار پچ کار می کنند. زمان را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر زمانی که انتخاب می کنید، همه با هم نزدیک می شوند.

شامل پیاده روی های گسترده
تمام مسیرها از طریق یک آشپزخانه باید حداقل ۳۶ اینچ باشد. این مسیرها در محدوده پخت و پز باید برای یک آشپزخانه با یک آشپز و ۴۸ اینچ گسترده برای یک آشپزخانه با دو آشپز باید ۴۲ اینچ باشد. در صورت نیاز به پنیر های آشپزخانه خود تنظیم کنید

اگر میخواهید یک طراحی آشپزخانه دوستانه داشته باشید، مطمئن شوید که اجاق گاز را از مناطق ترافیکی دور نگه دارید تا کودکان از دست گرفتن دستگیره ها جلوگیری کنند و هنگام عبور از منطقه، باعث نشت آب شوند. شما همچنین باید یخچال را برای هر دو پاسدار و کسانی که در مناطق پخت و پز و تمیز کار می کنند داشته باشید.

ارتفاع مناسب برای مایکروویو شما را پیدا کنید

چقدر باید مایکروویو خود را قرار دهید؟ این بستگی به اینکه چگونه آشپزخانه شما دوستانه باشد، و همچنین آنچه سرآشپز ترجیح می دهد. برای بزرگسالان مایکروویو باید ۱۵ اینچ بالاتر از سطح آشپزخانه باشد. برای بچه ها، مایکروویو بهترین است در تنظیم زیر آشپزخانه قرار داده است. هر دو امن تر و مناسب تر خواهند بود.

برای اینکه کابینت و لوازم آشپزخانه کاملا کارآمد باشند، هنگام طراحی برنامه آشپزخانه خود را طراحی کنید. سعی کنید لوازم را از گوشه ها دور نگه دارید. در صورتی که در یک زمان باز شوند، از درب ها جلوگیری شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تعیین عملکرد جزایر آشپزخانه

با جزایر آشپزخانه، شکل زیر تابع است. اگر شما به دنبال آشپزی و خوردن در جزایر آشپزخانه باشید، حتما فضای کافی برای برنامه ریزی داشته باشید، به طوری که اجاق گاز از بخش ناهار خوری آشپزخانه محافظت شود.

اجازه دهید ۱۵ اینچ از روی میز در هر طرف آشپزخانه و یخچال. برخی از این فضای فرود در نزدیکی مایکروویو وجود دارد و این مردم را به جایی می برد تا همه چیز را در حالی که غذا را تهیه می کنند و فضای بسیار امن و راحت را به کار گیرند.

افرادی که بیشتر غذا می کنند، نیاز به فضای بیشتری دارند، اغلب بین دامنه و غرق شدن. کسانی که کمترین غذا می کنند یا غذای ساده ای را تهیه نمی کنند؛ نیاز به فضای مخفی زیادی دارد. اگر میخواهید پختن را آسانتر کنید، مخصوصا اگر بچه ها دوست دارند درگیر شوند، دو ارتفاع بالشتک را در نظر بگیرید.

قرار دادن یک اجاق مایکروویو دوم یا یک یخچال کوچک یا یخچال و فریزر در لبه مرکز کار آشپزخانه یک راه خوب برای نگه داشتن مهمانان و خانواده در آشپزخانه است، اما از راه جایی که coo کار می کند. میله ها با مدفوع به خوبی به عنوان مناطق پس از مدرسه برای بچه ها و مناطق جمع آوری برای هر مهمان شما ممکن است کار کند.

ترتیب محدوده شما در دکوراسیون آشپزخانه

برای نگه داشتن روغن های پخت و پز، ادویه ها و ظروف خود را در دست بگیرید، یک قفسه در پشت و یا در کنار محدوده اضافه کنید. استفاده از قلاب های S در سمت هود محدوده را به وسایل دست دوم که بیشتر استفاده می کنید از جمله گلدان و تابه ها استفاده کنید. این یک روش عالی برای ساخت آشپزخانه شما به نظر می رسد مانند یک محل خانگی که در آن کار نیز انجام می شود.

در نظر بگیرید که شیر یک شیر (همچنین به عنوان یک ظرف پر شده) شناخته می شود که در نزدیکی آشپزخانه نصب شده است تا گلدان های خود را به جایی که آنها را گرم می کنید پر کنید. این یک راه عالی برای جلوگیری از نیاز به چیدن آب سنگین پر از سینک به آشپزخانه است. شما همچنین می توانید پیوست های شلنگ اضافی را بر روی شیر اصلی خود نصب کنید که بیشتر از همان هدف مورد استفاده قرار می گیرد.

دقیقا درباره چاقوی ذخیره فکر کنید
ایجاد یک نقطه مشخص برای چاقوهای خود. این باعث می شود تا چاقوی راست را برای آنچه که شما نیاز دارید مشخص کنید و آنها را از دسترس کودکان دور نگه دارید. یک کشوی چاقو یک ایده عالی است و دارای شکافهایی است که چاقوها را در جای خود قرار داده و همچنین تیغه های تیز غلاف را نگه داشته اند.

ظروف جداگانه برای شیشه، پلاستیک و فلز را در کابینت قرار دهید. شما همچنین می توانید کشوی اضافی را برای نگهداری روزنامه های قدیمی دعوت کنید. این امر باعث می شود که بدون نیاز به پیدا کردن یک نقطه برای دیگر سطل زباله، آن را آسانتر کند و همچنین بسیار بهتر خواهد شد.

کمک به کودکان شما
غذاهای بچه ها و تنقلات را در دسترس راحت قرار دهید. کابینت ها اغلب بهترین مکان برای این هستند، هرچند کمربندها نیز می توانند از ظروف بچه ها استفاده کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در مرکز پیام اضافه کنید
یک مرکز پیام در نزدیکی تلفن آشپزخانه ایجاد کنید. شامل یک تابلو اعلانات، یک تخته سفید یا تخته سیاه بر روی دیوار. یک تقویم، نوت بوک و برخی از ظروف نوشتن را در کشوی مجاور نگهدارید.

تعدادی از نقاط در کنار backsplash و در جزیره آشپزخانه نصب کنید. این به هر کسی اجازه می دهد جایی برای شارژ تلفن، رایانه لوحی یا دستگاه دیگری، و همچنین مکانی برای وصل کردن هر وسیله ای که ممکن است نیاز داشته باشید. همچنین برای نصب شارژ سریعتری از بعضی از درگاههای USB استفاده کنید.

دریافت برخی از علاقه مندی ها در دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه یک معامله بزرگ است. این زمان زیادی را صرف پول می کند. واقعا نمی خواهی چیزی اشتباه بگیری قبل از اینکه حتی از یک نمایشگاه بازدید کنید، با حرفه ای صحبت کنید.

حتی اگر شما نمی خواهید آنها را استخدام کنید، آنها می توانند به شما یک مشاوره حیاتی برای داشتن مجدد آشپزخانه خود را به عنوان صاف یک فرایند که ممکن است. آنها می توانند قبل از اینکه شما حتی روند برنامه ریزی خود را شروع کنند، شما را از طریق برخی از مراحل مهم راهنمایی می کنند، و همچنین بعضی از ملاحظاتی را که قبل از آن فکر نکرده اید، ارائه می دهیم.
اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.