انواع مدل کابینت شیک و مدرن

انواع مدل کابینت شیک و مدرن

طراحان آریا در این مقاله انواع مدل کابینت شیک و مدرن را برای علاقمندان طراحی داخلی ارائه می دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مدل کابینت آشپزخانه تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری دکوراسیون آشپزخانه دارد بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت های آشپزخانه حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل کابینت شیک آشپزخانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. 

 انواع مدل کابینت شیک و مدرن
انواع مدل کابینت شیک و مدرن

کابینت های آشپزخانه امروزه در انواع جنس و رنگ های مختلف طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید فضایی شیک را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید بهتر است از کابینت هایی استفاده کنید که رنگ و طرح آن ها با سایر وسایل موجود در آشپزخانه و سبک دکوراسیون آشپزخانه تان مطابقت و همخوانی دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مدل کابینت شیک برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

کابینت ها مهم ترین اجزاء در هر آشپزخانه ای هستند که اگر طرح و رنگ آن ها بدرستی انتخاب شود فضای آشپزخانه شیک و مدرن تر به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت  شیک برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

 انواع مدل کابینت شیک و مدرن
انواع مدل کابینت شیک و مدرن

مدل کابینت مدرن و کلاسیک برای آشپزخانه های بزرگ

قبا از هر چیز بهتر است برای انتخاب مدل کابینت شیک آشپزخانه بهتر است به سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان توجه کنید. کابینت ها در انواع طرح های مدل کابینت کلاسیک و مدرن موجود هستند که بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه کابینت مناسبی را از بین این طرح های متنوع انتخاب نمایید. در فضای آشپزخانه های بزرگ و کوچک می توانید از انواع مدل کابینت های ام دی اف و هایگلاس و چوبی و … استفاده نمایید. یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در انتخاب کابینت های آشپزخانه توجه به رنگ کابینت است شما می توانید برای آشپزخانه های بزرگ از کابینت ها با رنگ روشن و یا تیره استفاده نمایید همچنین می توانید کابینت های بالا و پایین آشپزخانه را از بین دو رنگ مختلف انتخاب نمایید که در این صورت طراحی دکوراسیون آشپزخانه تان مدرن و شیک تر به نظر می رسد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 انواع مدل کابینت شیک و مدرن
انواع مدل کابینت شیک و مدرن

کابینت مدرن و آشپزخانه مدرن چیست؟

به طرح‌هایی از آشپزخانه و کابینت، «مدرن» گفته میشه که سادگی در اجزا در اونها موج میزنه، البته در کنار برخی پارامترهای دیگه که در ادامه توضیح میدیم.

انتخاب مدل کابینت آشپزخانه

منظور از «سادگی»، اینه که مثلاً در کابینت مدرن کمتر از درب هایی استفاده میشه که دارای معرق یا منبت کاری هستند. یا کمتر درب‌هایی به‌کار میره که سطح منحنی (بالشی شکل) دارند. از تاج‌ها و پاخورهای پرکار و پرنقش و نگار به ندرت بهره برده میشه یا کلاً استفاده نمیشه. دستگیره‌ها با نقش های زیبای سنتی در این کابینت ها استفاده زیادی ندارن. کابینت‌های مدرن، معمولاً سطوحی صاف دارند و لبه های اجزای مختلف اون‌ها به نرمی کنار هم قرار می‌گیره، بدونِ قاب یا اجزای اضافه.
از طرفی استفاده از متریال‌های جدید و بازی با انواع رنگ‌ها در آشپزخانه های مدرن و کابینت های مدرن خیلی نقش داره. به طور کلی کابینت مدرن حس صنعتی بودن، جدید بودن و در عین حال تلفیقِ زیبایی و سادگی رو به بیننده القا می‌کنه.

اما یک نکته مهم: چیزهایی که گفتیم همگی نسبی هستند و اینطور نیست که یک خط معینی بین کابینت و آشپزخانه مدرن و کلاسیک وجود داشته باشه؛ خیلی وقت‌ها طرح کابینت آشپزخانه، تلفیقی از پارامترهای مدرن و کلاسیک است.

میشه گفت یک آشپزخانه خیلی مدرن (اینجا منظور از مدرن همون مواردی هست که در بالا ذکر شد، منظور تکنولوژیِ بالا یا بهتر بودن آن نیست) از کابینت های‌گلاس که سطوح صاف و به هم پیوسته در اون خودنمایی میکنه. بخشی از کابینت، ویترین این خانه رو تشکیل داده و این خودش نشون دهنده اهمیت شفافیفت  و درخشندگی در این طرحه.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.