اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

Feng Shui perform in interior decoration

طراحان آریا در این مقاله راجع به اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی با شما علاقمندان به طراحی داخلی صحبت می کند.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای بسیاری از مردم بهترین بخش از روز از کار به خانه می آیند، زمانی که آنها می توانند بر روی مبل و آرام باشند. با این حال، اغلب هرگز ساده نیست.

دیوار ورودی فنگ شویی

به محض اینکه از آستانه عبور می کنید، یادآوری ها از لباس های شسته شده نشسته روی میز اتاق ناهار خوری، ظروف در سینک غرق می شوند، و دسته ای از اسکناس های شما را میز قهوه را شکنجه می کند.

در مواردی مانند این، شما متوجه می شوید که چگونه دکور می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد؛ هنگامی که خانه شما کثیف و خراشیده است، شما اغلب همان احساس را دارید.

فنگ شویی یک رشته چینی است که توسط صاحب خانه های مختلف به کار برده می شود تا جذابیت و افزایش انرژی زندگی (chi) را افزایش می دهد و فضای خانه خود را بهبود می بخشد. bagua یک نقشه جاده فنگ شویی است که معمولا هشت ضلعی است.

یکی از آن ها برای تقسیم خانه یا فضای مشخص شده به ۹ منطقه (۸ گاو در اطراف مرکز) استفاده می کند، هر کدام به جنبه های خاص زندگی شما مربوط می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای استفاده از bagua به خانه خود، با ایستادن در درب جلو و روبرو شدن با خانه خود را آغاز کنید.  نمودار bagua را نگه دارید تا گره های خاکستری، سیاه و آبی نزدیک به شما باشد.

این باید خط پایین بگوا را در مقابل خانه ای که در آن قرار دارید قرار دهد. خانه های نامنظم شکل را می توان برای استفاده از bagua سخت تر کرد، اما صبر و شکیبایی را تعیین می کند، همانطور که مناسب است.

بهتر است از طرح هایی برای تعیین نحوه تقسیم خانه استفاده کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی Feng Shui perform in interior decoration
اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی Feng Shui perform in interior decoration

بیایید بررسی هر منطقه فنگ شویی را از ابتدا در بالای bagua و در حال حرکت در جهت عقربه های ساعت بررسی کنیم:

شهرت و شهرت – قرمز (مرکز پشت خانه، ساعت ۱۲)

هنگامی که شما خود را در معرض شجاعت و احترام قرار داده اید در حالی که با افراد خاصی ارتباط برقرار می کنید، وقت آن است که به شهرت و اعتقادات خود نگاه کنید. ارتقاء این بخش می تواند به بهبود آنچه دیگران شما را درک می کنند کمک کند:
آیتم هایی که شما را به اشتباه  می کشند باید حذف شوند.
مواردی را اضافه کنید که افتخار می کنند، مانند دیپلم و جوایز.
استفاده از نور و رنگ قرمز در این گوا. یک شمع ساده اضافه می کند و می تواند ستایش تحسین.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روابط و عشق – صورتی (پشت راست خانه، ساعت ۱)

این گوا در مورد تمام روابط، از آشنایان جزئی به ازدواج های دوستانه اعمال می شود. توجه خاص به این حوزه قطعا مورد نیاز است زمانی که مبارزه برای غلبه بر پیشرفت رابطه وجود دارد:

جفت ها چیزها اهمیت هر دو بازیکن را در روابط صمیمی نشان می دهند.

به عنوان مثال، دو شب تند در کنار اتاق خواب در یک اتاق خواب زنانه نمادین ترویج برابری، حفظ اتاق و رابطه در تعادل است.
یک آیتم (یا آیتم) با معنای شخصی متصل می تواند آگاهانه در این گوا قرار گیرد تا روابط سالم را نشان دهد.
از آنجا که آنها خصمانه به روابط جدید، دوستانه یا غیرقابل پیش بینی می کنند، باید از تصاویر انفرادی یا تنهایی اجتناب کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

خلاقیت و کودکان – سفید (سمت راست وسط خانه، ساعت ۳)

بچه ها با تفکر بی حد و حصر برکت داده می شوند. ذهن آنها برای هر چیز باز است، زیرا امکاناتی وجود ندارد!

هنگامی که خلاقیت شما احساس تخلیه و یا فرزندان شما شما را ناراحت، نگاهی به این گوا و ببینید چه چیزی نیاز دارد تغییر:

این گوا یک مکان عالی برای نشان دادن این عکسهای کودکانه از کودکان است. عکس ها را می توان در فریم های فلزی نمایش داد تا از عنصر فنگ شویی برای این گوا بهتر استفاده کنند.
آثار هنری و سایر موارد الهام بخش باید در مقادیر زیادی نگهداری شود.

خود را محدود نکنید! به یاد داشته باشید که الهام بخش برای همه متفاوت است.
هر عنصر خلاقیتی را که دوست داری، در دست راست نگه دارید.

این محل برای رس و گچ، برس و آبرنگ است، یا به سادگی مداد و کاغذ! وقت خود را برای بازی با این روزها بیاورید، چی را در این گوا جریان می دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

افراد مورد علاقه و سفر – خاکستری / نقره ای (جلو سمت راست خانه، ساعت ۵)

زمانی که زندگی بیرون از تعادل باشد، همه چیز مانند یک مبارزه سخت است. اگر به کمک و درمان منصفانه نیاز دارید، به این موضوع بپردازید تا ببینید چه اتفاقی می افتد:

نماد فرانسوی اغلب در اینجا برای کمک به معجزه آسا در هنگام نیاز بیشتر می شود.
یادآوری افرادی که در حال حاضر در زندگی شما مفید هستند، در معرض کسانی هستند که لحظه ای از دست رفته اند.

نشان می دهد شما برای آنچه که دارید، سپاسگزاری می کنید و مطمئنا به دنبال آن هستید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شغل و زندگی راه – سیاه (مرکز جلو / ورود خانه، ساعت ۶)

این گوا به خصوص هنگامی مفید است که شما نیاز به فرصت های جدید به دست آورید. شغل شغلی، کسب و کار راکد و اغلب مردم را در این زمینه متمرکز می کند:

آب، آینه ها و رنگ سیاه همه چیز عالی هستند برای استفاده در این گوا. هر یک از قدرت خود را برای ترویج جریان چی دارند.
درب ورودی خود را چک کنید تا ببینید چه شکل آن است. اگر آن را بسته و یا استفاده نشده است، می تواند بر روی شما بازتاب دهد.

آن را با اشیاء انعکاس ببندید و گاهی اوقات برای باز کردن چی جدید به خانه باز کنید.
هنگامی که در دفتر، با پشت خود را به یک دیوار قوی نشستن. اگر این امکان پذیر نیست، مطمئن شوید صندلی شما محکم و حمایتی است. با قدرت و حمایت، بهره وری در هر جنبه ای از زندگی مسئله ای نیست.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مهارت ها و دانش – آبی (جلو چپ خانه، ساعت ۷)

مهارت ها و دانش گوا اغلب قسمت های دیگر خود را از خانه و  خود تحت تاثیر قرار می دهد. مسائل مربوط به تحصیل، تصمیم گیری یا بهبود بخشیدن به جنبه های زندگی شما اغلب می توانند به این موضوع پی ببرند:

بهترین توصیه برای این گوا این است که فضای میانجیگری ایجاد کنید. پاک کردن ذهن شما به شما اجازه می دهد تا بر مسائل موجود تمرکز کنید و از دانش بهتر در مورد راه حل هایی که می توانید اجرا کنید را درک کنید.
استفاده از عناصر خاکی مانند گیاهان زنده برای افزایش صلح و تفکر بیشتر.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

خانواده – سبز (وسط سمت چپ خانه، ساعت ۹)

خانواده شما از کجا آمده است، و آنها را پایه و اساس در زمان های خوب و بد است. این که آیا رابطه خون یا نه، هر کس “خانواده” دارد و این گوی به نفوذ آنها در زندگی شما می اندیشد:

عکسهای همه عزیزان خود را در این قسمت از خانه خود قرار دهید؛ حتی کسانی که ممکن است هنوز خانواده را در نظر نگیرند اما منتظرند از جمله (به عنوان مثال، قوانین آینده).
این مکان خوبی برای مراسم های خانوادگی است که قابل تحسین است. بدون گذشته، هیچکس نمی تواند به آینده خوشامد بگذارد.
چوب عنصر فنگ شویی این گوا است و می تواند چی را تقویت کند. برای نمایش گنجینه های خانوادگی از یک میز یا کابینت چوبی استفاده کنید.

دوشاخه ای با یک آیتم چوبی است که عتیقه خانوادگی است!اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رفاه و فراوانی – بنفش (پشت چپ خانه، ساعت ۱۱)

این گوا نه تنها در مورد فراوانی فیزیکی است بلکه درک آن نیز می کند. یک دانش آموز فقیر و یک کارآفرین میلیونر به یک صد دلار بسیار متفاوت نگاه می کند! هنگامی که شما نیاز به چیزی خاص و یا نیاز به صلح در مورد آنچه که شما می خواهید و نیاز، خود را به این gia سرگردان:

هر گای در بهترین حالت زمانی است که بدون تردید و پاکیزه است، اما وقتی که رفاه شما مورد سوال قرار می گیرد، این مهم است.

نه تنها این منطقه باید به خوبی نگهداری شود، بلکه باید حاوی ظروف زباله یا زباله باشد. اینها رسانه های مستقیم برای زباله هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
نماد شخصی فراوانی شما چیست؟

آن را در این منطقه به عنوان یک یادآوری فیزیکی روزانه از آنچه که دارید  و آن را برای به دست آوردن جای خود قرار دهید. بانک خوک های مورد علاقه پر از تغییرات اجباری اینجا عالی است!
آب در این گوا بسیار مفید است. چشمه ها به طور مستقیم چیزی را که شما در آن دیده اید، نشان می دهند – این آب را تمیز و جریان می دهد.

سلامت – زرد (مرکز درونی خانه)

نه گوا، این قسمت مرکز خانه شما را نشان می دهد. این که آیا بیماری یا چیز دیگری نیاز به بهبود دارد یا خیر، به قلب مشکل نگاه کنید:

گیاهان زنده و مناظر طبیعی بهتر است برای ترویج این بخش از bagua.
این محل را باز و نور نگه دارید، اجازه دهید چی جریان یابد و هر مسئله ای را تصدیق کند.
برخی از صاحبخانه ها با استفاده از کلبه های خانه به کل خانه اعمال می کنند و سپس با استفاده از هر اتاق به صورت جداگانه آن را دوباره استفاده کنید.

دیگران تصمیم می گیرند به سادگی با استفاده از bagua که بیشتر وقت خود را صرف می کنند – به طور معمول اتاق خواب و اتاق های خانوادگی.

قصد اصلی این است که برای پیدا کردن مناطق در منزل شما فضاهای منفی که کم چی خوب هستند و ببینید چه نیازی به بهبود است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی Feng Shui perform in interior decoration
اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی
Feng Shui perform in interior decoration

شما می توانید فنگ شویی را به عنوان کوچک یا به همان اندازه که دوست دارید اعمال کنید.

ممکن است بهتر است با اتاق هایی که بیشتر شما را ناراحت می کنند شروع کنید. برخی از صاحبخانه ها اعتقاد ندارند جایی که اغلب بر زندگی آنها تأثیر می گذارد:

کابینت

قفسه ها اغلب کابوس هستند. این فضاها تمایل به جمع آوری همه چیز را دارند که به هیچ وجه تعلق ندارند، چیزهایی که باید از بین بروند و همچنین لباس ها، کفش ها و دیگر عجایب مورد نیاز. استفاده از نکات فنگ شویی به یک گنجه یک فرصت برای از بین بردن منبع روزانه نا امیدی ایجاد می کند:

۵۰٪ قانون املاک و مستغلات – اجازه می دهد فضای کافی برای دیدن اموال خود را بدون مبارزه با آنها
لباس را به صورت جداگانه جداگانه انجام دهید، سپس رنگ را برای شناسایی آسان اجازه دهید
کفش اشاره کردن به همان جهت به شما کمک می کند تا با هم کنار بیایید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
مطابق با چوب لباسی شما، سادگی ایجاد می کند و احترام به لباس و خودتان را نشان می دهد
نورپردازی مناسب و دربهای آسان برای باز کردن کمک به ارزیابی محتویات

اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی Feng Shui perform in interior decoration
اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی
Feng Shui perform in interior decoration

حمام

حمام ها جایی است که ما چیزهایی را که روز به روز مانع از آن می شوند را حل می کنیم. بسیاری از مردم، بدون استفاده از لوازم آرایشی مورد علاقه خود، مسائل روزانه خود را دریافت می کنند.

نگه داشتن این اقلام به منظور و ایجاد چند تغییر در اتاق، ممکن است فقط شما را از طریق روز خود را بهتر از قبل:

آینه ها، روشنایی، تهویه و پاکیزگی باید بالاترین کیفیت را داشته باشند. شما بهترین ها را می توانید در یک اتاق که در بهترین حالت خود است آماده کنید.
نگه داشتن درب ها و درب های چسبان بسته کمک به جلوگیری از تلفات.
یک عنصر زمین که در بالای توالت قرار دارد، عناصر آب را کنترل می کند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آینه ها، روشنایی، تهویه و پاکیزگی باید بالاترین کیفیت را داشته باشند. شما بهترین ها را می توانید در یک اتاق که در بهترین حالت خود است آماده کنید.
نگه داشتن درب ها و درب های چسبان بسته کمک به جلوگیری از تلفات.
یک عنصر زمین که در بالای توالت قرار دارد، عنصر آب را کنترل می کند و به کاهش تلفات کمک می کند.
سوپاپ ها و وسایل کثیف نشانگر خراب شدن پول است؛ آنها را بدون تأخیر حل کنید.
طرح های رنگی خوب شامل دانه های روشن، کرم ها و بلوز های رنگی است.

اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی Feng Shui perform in interior decoration
اجرای فنگ شویی در دکوراسیون داخلی
Feng Shui perform in interior decoration

اتاق های خواب

به طور متوسط ​​فرد سالانه ۲۶۸۸ ساعت خواب می گذارد. این کاملا کمی زمان در اتاق خواب شما سرمایه گذاری شده است!

برای استفاده بیشتر از این فضا، مهم است که آن را آرام و خودپرست:

پشت صندلی را در برابر یک دیوار قوی قرار دهید، یکی که بدون درها یا پنجره ها وجود دارد، برای به حداکثر رساندن خواب عمیق و استراحت با کیفیت.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
تخت باید با درب روبرو شود تا ببیند چه کسی وارد می شود اما نباید با آن کنار بیاید.
اگر خوابیدگی دارید، مطمئن شوید که هیچ آینه ای در مقابل تخت وجود نداشته باشد.
تشک ها باید از کف محفوظ بمانند تا چی بتواند گردش کند و سلامت را ارتقا دهد.
استفاده از فلز و برق باید به حداقل برسد.
روشنایی باید به خوبی متعادل شود، نه کم نور و نه بیش از حد سخت برای هر مسافر.
فنگ شویی هرگز یک روند کامل نیست. همانطور که زندگی شما روز به روز تغییر می کند، بنابراین فنگ شویی شما نیاز دارد.

وقت خود را برای ارزیابی مجدد خانه خود بگذرانید. به یاد داشته باشید که بسیاری از شیوه های مختلف فنگ شویی وجود دارد، اما همه آنها وسایل نقلیه ای هستند که برای هدف مشابه استفاده می شوند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

محیط شما نشان می دهد که چه کسی هستید و چه چیزی در مورد خودتان فکر می کنید – فنگ شویی به شما کمک می کند تا بیشتر از آن استفاده کنید.

اگر چیزی برای شما کار نمی کند، یک سبک جدید را انتخاب کنید و دوباره امتحان کنید!

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.